Gå til innhold

stress og kontrollfrik

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hmm... vet ikke helt hvor jeg skal begynne men nå må jeg sette ord på kaoset som befinner seg inni meg...

er det noen der ute som er like rar og spesiell som meg?

Jeg tror jeg er kontroll freak og at jeg har et stort behov for å stresse.... jeg liker å stresse fordi da skjer det ting og da slipper jeg å tenke så mye. hvis det ikke skjer noe så må jeg finne flere baller jeg kan ha i luften, helst mange på en gang. jeg har den siste tiden tenkt over hvordan jeg har vært store deler av livet mitt fordi nå når jeg er blitt mer voksen har jeg rett og slett ikke tid til å ha så mye å gjøre... da jeg var 17 begynte jeg å trene to lag samtidig, mens jeg jobbet hver dag og gikk på vgs. dagene gikk i et og jeg var ikke hjemme før 9- 10 om kvelden....

jeg er akk ferdig utdannet økonom og på jobb leting..... jeg begynte å ane at jeg kanskje har et problem når det nærmet seg skoleslutt. jeg har ikke jobb og markedet er veldig dårlig her vi bor. Dette har ført til at jeg føler livet mitt raser av gårde uten at jeg har kontroll over hvor jeg ender opp. vil vi ha to inntekter over sommeren? jeg tror jeg muligens begynner å la mangel på kontroll gå ut over mat inntaket mitt. jeg lurer på om mitt kontrollbehov trenger noe å kontrollere, og når jeg ikke kan kontrollere hvordan ting er om noen måneder så må jeg finne noe annet. da er det enkleste maten.... på kort tid har jeg gått ned til 46 kg..... i utgangspunktet er jeg tynn og ligger mellom 52 og 55 kg.... i tillegg til det har jeg utviklet en massig hodepine som kan minne om migrene... og det værste av alt er at jeg ikke helt vet om jeg vil bli kvitt disse plagene.. hodepinene vil jeg gjerne bli kvitt men dette vekttapet har jeg egentlig likt og der er nok fordi jeg er besatt av å være tynn.... jeg er en av de som ønsker å se ut som fotballfrue, som følger fitness jenter og inspirasjons sider på insta. jeg er veldig mottakelig for alt som blir postet på nettet og jeg vet at det er sikkert mange av dere her inne som tenker at jeg er skada på mange måter og som helt sikkert har lyst å skrive mye negativt om dette innlegget... men jeg tenker at det må sitte noen andre der ute som tenker sånn som meg og som lar seg påvirke av alt de leser og ser der ute. dette her tør jeg ikke fortelle til samboer og venner fordi jeg vet vel egentlig at det riv ruskende galt, men alikevel kan jeg ikke slutte....

Anonymous poster hash: 3e482...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...