AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Kort og greit. Har kun forelsket meg i to menn i hele mitt liv, kun tent seksuelt på de to. Har ligget med og vært kjæreste med en god del flere enn to. Og prøvd å overbevise meg selv om at jeg liker menn, men at the one bare ikke har trampet gjennom livet mitt ennå. Har forelsket meg i en haug med jenter, helt fra jeg var veldig liten, men vet ikke om jeg tenner på dem når alt kommer til alt, fordi jeg aldri har kommet så langt. For tiden har jeg ingen interesse av å hverken date eller ha kjæreste fordi jeg er lei hele opplegget. Har stort sett alltid vært i et forhold fra jeg var 14 til jeg var 30, er 32 nå. Anonymous poster hash: 0635d...4e6
Gjest lipgloss Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 biseksuell akkurat som meg:)) hærlig,nyt det
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Har det som deg, vært med tre menn og ingen jenter, men har vært forelsket i mange jenter helt fra jeg var liten. Jeg tror jeg er biseksuell, men om du ikke vet om du tenner på jenter så er du kanskje bifil? Anonymous poster hash: 29205...df0
Thought-Fox Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Kanskje du er bifil, kanskje du er lesbisk, kanskje du bare ikke har møtt den rette mannen enda. Det virker som om du kan ha en preferanse for damer, i alle fall romantisk sett, så det er kanskje ikke så dumt å prøve å finne ut om du tenner seksuelt på dem også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå