AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Bestekompisen min KLÅR HELE TIDEN. Og jeg er så DRIT LEI. Sliter med overgrep, hjelper veldig mye. Dumper han som venn snart, hvis han ikke stopper. Greit, han liker meg, men jeg har sagt jeg bare vil være venn. Hvorfor kan han ikke akseptere det?? Han VET jeg ikke vil kysse han og jeg gjør de theller ikke. Men så er jeg så jævla svak at jeg alltid gjør som andre vil så kan finne på å bare la han kysse. DET VET HAN. Jeg blir GAL. Sitter her og føler meg skitten, fordi fyren har klått på meg i et døgn snart. JA, jeg går vekk og JA, jeg flytter på meg, og JA, jeg ber han la være.... What to do... Anonymous poster hash: b5ce3...3cc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor sier du at du vil være venn med han? Anonymous poster hash: 26153...7f8
Betty Blue Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Bestekompisen min KLÅR HELE TIDEN. Og jeg er så DRIT LEI. Sliter med overgrep, hjelper veldig mye. Dumper han som venn snart, hvis han ikke stopper. Greit, han liker meg, men jeg har sagt jeg bare vil være venn. Hvorfor kan han ikke akseptere det?? Han VET jeg ikke vil kysse han og jeg gjør de theller ikke. Men så er jeg så jævla svak at jeg alltid gjør som andre vil så kan finne på å bare la han kysse. DET VET HAN. Jeg blir GAL. Sitter her og føler meg skitten, fordi fyren har klått på meg i et døgn snart. JA, jeg går vekk og JA, jeg flytter på meg, og JA, jeg ber han la være.... What to do... Anonymous poster hash: b5ce3...3cc Dette høres usunt ut for dere begge, og slik kan du ikke ha det. Du må bryte kontakten. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor sier du at du vil være venn med han? Anonymous poster hash: 26153...7f8 Han er en god venn. Set tbort fra dette. Anonymous poster hash: b5ce3...3cc
Jonnabas Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Snakk ut og forklar og så kutt ut hvis han ikke responderer
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Han er en god venn. Set tbort fra dette. Anonymous poster hash: b5ce3...3cc En god venn klår ikke når du har sagt nei. Han er nok ikke en så god venn som du tror. Gå videre. Anonymous poster hash: 50102...f06 4
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Han er en god venn. Set tbort fra dette. Anonymous poster hash: b5ce3...3cc En 'god venn' som ikke respekterer den andres intimsone eller følelser..... Ja vi definerer tydelivis 'gode venner' veldig forskjellig hører jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Runk han til han kommer, da gidder han ikke mer på 10 minutter. Anonymous poster hash: 81e1b...98f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Hvordan kan du kalle ham en bestevenn når han ikke slutter å klå når du har bedt ham om det(regner nå med du har gjort det)?:\ Sett ned foten og/eller kutt ham ut. Det der er jo ikke holdbart. Anonymous poster hash: 52c32...15c
Oslomann71 Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Han er ikke noen venn. Han vil bare ned i buksene dine. Du må fortelle han at du ikke er seksuelt tiltrukket av han og at det aldri kommer til å bli noe på han.
Gjest Snuppi Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Han er en god venn. Set tbort fra dette. Anonymous poster hash: b5ce3...3cc Han er en god venn?? Hallo, han har 0 respekt for deg og behandler deg dårlig. Slik du fremstiller ham, virker det som han er tilbakestående da han fortsetter å klå samt skal kysse deg. Dropp den gjøken.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Han vil ha sex med deg, og er ikke ute etter vennskap. Du vil være venn med ham, men ikke ha sex med ham. Jeg tror du må ta ett valg her. Enten ha sex med ham. Eller ikke være venn med hamAnonymous poster hash: e3e06...49e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Han er faen ikke mye til god venn om han ikke respekterer deg og dine valg/meninger. Din definisjon på god venn er en helt annen enn den jeg har. Gode venner har respekt for hverandre. Han her er bare patetisk. Anonymous poster hash: 9d422...603
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Han sier han gjerne kunne ha vært i et forhold med meg, UTEN sex. Så tror ikke det er sexen som er problemet her. Anonymous poster hash: b5ce3...3cc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Han sier han gjerne kunne ha vært i et forhold med meg, UTEN sex. Så tror ikke det er sexen som er problemet her. Anonymous poster hash: b5ce3...3cc Åååja så han bare klår på deg for morro skyld da? Forklar meg logikken i det er du snill?Anonymous poster hash: 9d422...603
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå