Maleficenta Skrevet 4. juni 2015 #461 Del Skrevet 4. juni 2015 Av en eller annen grunn finner jeg Howard Wolowitz i the big bang theory sjarmerende... Anonymous poster hash: 3f500...731 Haha. Jeg liker Sheldon Cooper. Og så er jeg faktisk litt småbetatt av Stuart. Han er så håpløs og herlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. juni 2015 #462 Del Skrevet 5. juni 2015 Haha. Jeg liker Sheldon Cooper. Og så er jeg faktisk litt småbetatt av Stuart. Han er så håpløs og herlig Stuart er en artig figur. Han bor fortsatt i huset til moren til Howard, selv etter at Howard og Bernadette flyttet inn der, og de gjerne vil at han skal flytte ut. I en av de siste episodene får Bernadette nok, da hun oppdager at han har spist yoghurten hennes, og forlanger at de tar en prat og ber ham flytte. Men når han kommer hjem, har han handlet ekstra yoghurt til Bernadette og noen greier til Howard, og er über hyggelig. De bestemmer seg likvel for å gjennomføre, men akkurat i det de skal til å kaste ham ut, ringer telefonen. "Å, det er pappa, han ringer sikkert for å gratulere med dagen. Jeg ringer ham tilbake senere. Hva var det dere ville snakke om?" Scenen ender med bursdagssang, morsom hatt og en muffin med lys. Episk! Jeg liker Raj. Mest pga den utrolig bra fysiske humoren. Han var ubetalelig i alle sesongene der han ikke kunne snakke med kvinner uten å være beruset. Han er Amerikas svar på Kirkvaag i så måte. Selv om det er en annen form for humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxface Skrevet 6. juni 2015 #463 Del Skrevet 6. juni 2015 Simon i Misfits ❤️ det er dog litt vanskelig med GOT...Anonymous poster hash: e7b46...5c2 Hadde virkelig ALDRI trodd at jeg skulle si dette, men jeg er så enig! Har sittet og "fråtse-sett" Misfits (er helt hekta) og nå etter å ha sett andre episode i sesong 2 elsker jeg han.... Men som du sier er det litt problematisk med tanke på hvem han spiller i GOT Ble litt sjokka her altså! Synes han så så annerledes ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #464 Del Skrevet 8. juni 2015 Damon Salvatore i VD er nok en soleklar favoritt hos meg! Noen andre: Elijah i VD Cam Gigandet som James i Twilight Jackson Rathbone som Jasper i Twilight. (Av en eller annen grunn liker jeg ingen av hovedpersonene i Twilight.. Rart det der..) Dexter Også pleide jeg å ha en skikkelig crush på Ron i Harry Potter... *Sikle* Anonymous poster hash: 2e5b2...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #465 Del Skrevet 8. juni 2015 Charles Brandon fra The Tudors han er så ufattelig fin at jeg har ikke ord. Så jeg lar gifene vise (sorry for mengden, men han er serriøst drømmemannen) Blikket, åh............ GLADLY Han er drømmemann!!! Henrik VIII er sannelig flott han og! Har bare sett The tudors 3 ganger nå, blir ikke lei av den serien og de menna!! Anonymous poster hash: c69d9...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. juni 2015 #466 Del Skrevet 8. juni 2015 Han er drømmemann!!! Henrik VIII er sannelig flott han og! Har bare sett The tudors 3 ganger nå, blir ikke lei av den serien og de menna!! Anonymous poster hash: c69d9...1a0 Du får se nyeste Supermann og den kommende Superman vs Batman, da får du litt mer Cahill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #467 Del Skrevet 8. juni 2015 Han er drømmemann!!! Henrik VIII er sannelig flott han og! Anonymous poster hash: c69d9...1a0 Henrik VII ?..............Du har fått med deg hvordan han behandler kvinner ikke sant ? Anonymous poster hash: c5058...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #468 Del Skrevet 8. juni 2015 Henrik VIII skulle det være. Anonymous poster hash: c5058...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #469 Del Skrevet 8. juni 2015 Du får se nyeste Supermann og den kommende Superman vs Batman, da får du litt mer Cahill!! Man har da sett den Anonymous poster hash: c69d9...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #470 Del Skrevet 8. juni 2015 Henrik VII ?..............Du har fått med deg hvordan han behandler kvinner ikke sant ? Anonymous poster hash: c5058...a9b Ja visst! Jeg synes han (skuespilleren, ikke selve kongen for han såg j***** ut) er pulbar, ikke noe anna Anonymous poster hash: c69d9...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #471 Del Skrevet 8. juni 2015 Ja visst! Jeg synes han (skuespilleren, ikke selve kongen for han såg j***** ut) er pulbar, ikke noe anna Anonymous poster hash: c69d9...1a0 Henrik VIII på sine yngre dager skal faktisk ha sett veldig flott ut. Men på sin eldre dager ble han veldig overvektig. Anonymous poster hash: c5058...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. juni 2015 #472 Del Skrevet 8. juni 2015 Henrik VIII på sine yngre dager skal faktisk ha sett veldig flott ut. Men på sin eldre dager ble han veldig overvektig.Anonymous poster hash: c5058...a9b Hva som så flott ut den gangen kontra nå er vel ikke helt samme standarden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. juni 2015 #473 Del Skrevet 8. juni 2015 Hva som så flott ut den gangen kontra nå er vel ikke helt samme standarden Seriøst, han skal ha vært en skikkelig kjekk kar, og TV-serien om The Tudors er visstnok ganske spot on i sitt valg av skuespiller for den rollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 8. juni 2015 #474 Del Skrevet 8. juni 2015 Delt: Lucius Malfoy/ Severus Snape. Mest pga de som spilte dem. ^^, Edit: glemte en. Sølvreven Stephen Lang i rollen som Nathaniel Taylor i "Terra Nova". Enig i de tre.Og Mark i Grey's. (Til han ble skrevet ut). Gabriel i Private Practice også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 9. juni 2015 #475 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Hvis Benedict Cumberbatch (Sherlock) og Alan Rickman (gjerne i kostyme som Judge Turpin fra Sweney Todd) hadde sunget en duett er det mulig jeg hadde skiftet legning. Deilige, rike, dype, uimotståelige stemmer. Endret 9. juni 2015 av Utenegenart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 9. juni 2015 #476 Del Skrevet 9. juni 2015 Damon Salvatore i VD er nok en soleklar favoritt hos meg! Noen andre: Elijah i VD Cam Gigandet som James i Twilight Jackson Rathbone som Jasper i Twilight. (Av en eller annen grunn liker jeg ingen av hovedpersonene i Twilight.. Rart det der..) Dexter Også pleide jeg å ha en skikkelig crush på Ron i Harry Potter... Så enig med at Damon er favoritten, fytti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerstin90 Skrevet 9. juni 2015 #477 Del Skrevet 9. juni 2015 Derek Shepherd Finnes ikke en mer perfekt mann i mine øyne, var helt ødelagt etter han døde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #478 Del Skrevet 16. juni 2015 Fitzgerald Grant III i Scandal. Like gammel som faren min, men det spiller absolutt ingen rolle. Anonymous poster hash: a9772...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #479 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Jeg ser reruns av That 70's Show, mest pga Donna. Laura Prepon er så nydelig at det nesten er absurd. Men i det siste har jeg funnet ut at jeg virkelig liker Red Forman. Han har begynt å utvikles litt mer som karakter, og det hender at han forklarer Eric om mannsrollen slik han ser den. Veldig underholdende. Og gode krigshistorier. Forholdet mellom Red og Hyde er også artig, siden Hyde liksom er sønnen Red aldri fikk. De har en mye bedre far/sønn-relasjon enn Red har med Eric. Endret 16. juni 2015 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. juni 2015 #480 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg ser reruns av That 70's Show, mest pga Donna. Laura Prepon er så nydelig at det nesten er absurd. Men i det siste har jeg funnet ut at jeg virkelig liker Red Forman. Han har begynt å utvikles litt mer som karakter, og det hender at han forklarer Eric om mannsrollen slik han ser den. Veldig underholdende. Og gode krigshistorier. Forholdet mellom Red og Hyde er også artig, siden Hyde liksom er sønnen Red aldri fikk. De har en mye bedre far/sønn-relasjon enn Red har med Eric. Seriøst? Laura prepon er jo så mandig i den serien. Er jo hun som spiller jackie som er den pene av de. Selv om karakteren er litt slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå