Dresden Skrevet 12. mai 2015 #421 Del Skrevet 12. mai 2015 Er ikke lesbisk men er fryktelig fascinert av helena i orphan black Enig! Hun er den mest fascinerende karakteren i serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxface Skrevet 12. mai 2015 #422 Del Skrevet 12. mai 2015 Så morro, liker å møte likesinnede "kjekkashuntere" Ja, utseendemessig er han virkelig det jeg tenker på som drømmemannen (og han har noen hotte scener i The Tudors)! Chris Hemsworth, han er kjekk, ja! Har ikke sett så mange filmer med han da, hehe, men kanskje jeg må ta meg en titt Dette var meg, ble visst anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 12. mai 2015 #423 Del Skrevet 12. mai 2015 Må innrømme jeg er fryktelig betatt av Ben Wyatt fra Parks&Recreation, han er virkelig drømmemannen. Ellers er der mange jeg kan ha en slags TV-crush på, men mistenker jeg ikke hadde likt dem like godt hadde de vært virkelige. Som f. eks The Doctor (Tennant) og Sam fra Supernatural. Ben Wyatt er så søt ja! Men vi vet begge to at Dean er bedre enn Sam Så flink å passe på lillebroren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #424 Del Skrevet 12. mai 2015 Jamie Dornan i 50 shades... Ikke pga S&M-greiene, men mer pga den uoppnåelige, autoritære typen han spiller, full av selvtillit og som tar det han vil ha. Haha.. Ryan Gosling i Crazy, stupid love. Igjen: Selvtillit. Johnny Depp i Chocolat Tom Hiddleston som Loke i Thor Lee Pace som Thranduil i Hobbiten Anonymous poster hash: 97bc5...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 12. mai 2015 #425 Del Skrevet 12. mai 2015 John Tyree (Channing Tatum) i Dear John Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 12. mai 2015 #426 Del Skrevet 12. mai 2015 Doctor who! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 12. mai 2015 #427 Del Skrevet 12. mai 2015 Nate Cooper (Kyle Pryor) i Home & Away Channing Tatum - i alt han spiller Jamie Dornan, helst med helskjegg! Matt Bomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #428 Del Skrevet 12. mai 2015 Ragnar Lodbrok - Travis Fimmel fra Vikings. Synes han er kjekkest i sesong 1 og 2. King Henry VIII - Jonathan Rhys Meyers fra The Tudors. Rollo - Clive Standen fra Vikings NAM!!! Anonymous poster hash: 67c8a...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. mai 2015 #429 Del Skrevet 12. mai 2015 Doctor who! Alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2015 #430 Del Skrevet 12. mai 2015 Jesse pinkman breaking bad Enjolras fra les miserables filmen fra 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 12. mai 2015 #431 Del Skrevet 12. mai 2015 Alle sammen? Ja, er samme doktoren. Men jeg er spesielt svak for D. Tennant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. mai 2015 #432 Del Skrevet 12. mai 2015 Flaut å si det, men Edward Cullen i Twilight. For det første er Robert Pattinson noe av det vakreste jeg har sett, og Edward skuffer ikke. Vet ikke helt nøyaktig hva det er jeg liker så godt, annet enn utseendet, men liker at han er så beskyttende og oppslukt i Bella. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #433 Del Skrevet 12. mai 2015 synes bob odenkirk fra breaking bad og better call saul er sykt hot <3 Anonymous poster hash: 09d67...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 12. mai 2015 #434 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Esmeralda fra Ringeren i Notre Dame. Endret 12. mai 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #435 Del Skrevet 12. mai 2015 Derek Shepherd Aldri vært betatt av en film- eller seriekarakter før, men Shepherd var noe helt for seg selv. Anonymous poster hash: baf81...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 12. mai 2015 #436 Del Skrevet 12. mai 2015 listen min er lang.. veldig glad for at jeg ikker er alene om snap! utenom han så er det: Spike i buffy Draco i harry potter (syns faren også er litt kjekk) Tyrion i game of thrones Egil i alt for egil (kristoffer joner<3) Ted i how I met your mother. han skiller seg ut fra resten av listen, men er han som er den perfekte mannen i mitt hode... Inuyasha og sesshomaru i anime serien inuyasha dexter rumplestilskin i once upon a time (han er sexy på en ekkel måte..) jamie i outlander Gloria i modern family brody i homeland veronica mars likte jeg godt før. logan likte jeg enda bedre! De jeg kom på i farten hvis noen jeg kjenner er her inne nå, så har jeg røpt meg ganske greit med min spesielle smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mai 2015 #437 Del Skrevet 12. mai 2015 <- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 13. mai 2015 #438 Del Skrevet 13. mai 2015 Dexter - Dexter Rick Grimes - The Walking Dead Jessie - Breaking Bad Jack - Titanic Dr. Reid - Criminal Minds Harvey Specter - Suits ....og Joseph Gordon-Levitt i ALT han spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 13. mai 2015 #439 Del Skrevet 13. mai 2015 Damien i TVD Shane i The L Word Spike i Buffy (Faktisk :D) og sikkert så mange flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. mai 2015 #440 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Damien i TVD Shane i The L Word Spike i Buffy (Faktisk :D) og sikkert så mange flere Spike er kul. Og Spikes "origin story" er tragisk på en nesten komisk måte. Endret 13. mai 2015 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå