AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #401 Del Skrevet 3. mai 2015 Jens August Anker Hansen <3 Dån! Og Big i sex and the city. Anonymous poster hash: 70171...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxface Skrevet 3. mai 2015 #402 Del Skrevet 3. mai 2015 Har et par: Alcide fra True Blood... Han er bare herlig, så snill og mandig! Åhh dååååner, forholdet mellom han og Sookie, han er så beskyttende, skulle ønske det var meg Warlow (også fra True Blood) egentlig bare skuespilleren, men han er så utrolig søt SE PÅ HAN! Og for de som har sett True Blood, den scenen med han og Jason i drømmen er seriøst noe av det mest sexye jeg har sett Tate Langdon fra AHS, Haunted House synes jo han er kjekk, men var egentlig mer væremåten som gjorde at jeg ble helt forelsket! Må se sesong 1 igjen snart! Charles Brandon fra The Tudors han er så ufattelig fin at jeg har ikke ord. Så jeg lar gifene vise (sorry for mengden, men han er serriøst drømmemannen) Blikket, åh............ GLADLY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 3. mai 2015 #403 Del Skrevet 3. mai 2015 Kit Walker / Tate Langdon / Kyle Spencer fra American Horror Stories. Har et intens ønske om at vi skal gifte oss hver gang jeg ser serien. Tate <3 Likte han bare i ses 1 jeg da. Men ja, ville også gjerne gifte meg med han! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #404 Del Skrevet 4. mai 2015 Sirius, Draco - harry potter Salvatore-brothers - TVD Enzo - TVD Elijah - TVD/ originals McSteamy og Avery - Greys Nathan, Isaac, Peter - Heroes Mr Big - sex og singelliv Viserys, Drogo, Jon Snow, Jaime - got Phil Dunphy - modern family Ash Ketchum Anonymous poster hash: 45772...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #405 Del Skrevet 4. mai 2015 Flere: * Loke(The Avengers). Han er heit. * Thor(Avengers). Han er obvious heit. * En til avenger, Captain America! * Ragnar Lothbrok fra Vikings * Rollo fra Vikings... Grrrrrrr! * Jamie Lannister fra GoT. Snop. * Khal Drogo fra GoT. Too hot to handle. MANNEMANN! * Angel fra Buffy og Angel. En utrolig pen og vakker mann. * Den selvsagte Eric Northman fra True Blood. Hvem som ikke digger han liksom? * Neil Caffrey fra White Collar. Helt til jeg fant ut han var homofil i virkeligheta. Da døde gnisten min * Volchok fra The O.C. Håpte alltid at han skulle bli snill. Han spiller alltid en slem karakter i filmer og serier han der. Got the bad boy look. Love it Vi har veldig lik smak. Anonymous poster hash: 155d9...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. mai 2015 #406 Del Skrevet 4. mai 2015 Altså, jeg er nok litt rar- men jeg syns "Tony Soprano" har et veldig fint glimt i øya altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 4. mai 2015 #407 Del Skrevet 4. mai 2015 Tristan Ludlow - legends of the fall Tate Langdon - american horror story Cesare borgia - The Borgias Damon Salvatore - Vampire Diaries John Mitchell - Being Human Aragorn - Lord of the Rings Jack Dawson - Titanic Eric Northman - True Blood Emmet - Twilight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 4. mai 2015 #408 Del Skrevet 4. mai 2015 Alexander Skarsgård... Men bare som vampyr <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 4. mai 2015 #409 Del Skrevet 4. mai 2015 Chuck Bass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #410 Del Skrevet 5. mai 2015 Richard Armitage som Thorin Oakinshield. Dæven, den stemmen..Anonymous poster hash: 1d9cc...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 5. mai 2015 #411 Del Skrevet 5. mai 2015 Tony Stark :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. mai 2015 #412 Del Skrevet 5. mai 2015 Har jeg sagt Jamie Alexander Malcolm MacKenzie Frasier? Hvis ikke, sier jeg det nå. Han ser bra ut både med og uten kilt. (Outlander) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #413 Del Skrevet 7. mai 2015 Stephen Hyde - That 70s show Maxwell Sheffield - The Nanny<3 Anonymous poster hash: e2905...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 7. mai 2015 #414 Del Skrevet 7. mai 2015 Har et par: Alcide fra True Blood... Han er bare herlig, så snill og mandig! Åhh dååååner, forholdet mellom han og Sookie, han er så beskyttende, skulle ønske det var meg Warlow (også fra True Blood) egentlig bare skuespilleren, men han er så utrolig søt SE PÅ HAN! Og for de som har sett True Blood, den scenen med han og Jason i drømmen er seriøst noe av det mest sexye jeg har sett Tate Langdon fra AHS, Haunted House synes jo han er kjekk, men var egentlig mer væremåten som gjorde at jeg ble helt forelsket! Må se sesong 1 igjen snart! Charles Brandon fra The Tudors han er så ufattelig fin at jeg har ikke ord. Så jeg lar gifene vise (sorry for mengden, men han er serriøst drømmemannen) Blikket, åh............ GLADLY VI har jammen meg lik smak! Begynte å se The Tudors etter ditt innlegg i denne tråden. Henry Cavill er jo nesten verdens hotteste mann. Han og Chris Hemsworth Er også enig med deg ang Tate, Alcide og Warlow. Haaaaawt stuff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 7. mai 2015 #415 Del Skrevet 7. mai 2015 Kom på en til. Har alltid fulgt med på The Bachelor og The Bacholerette. Aldri likt noen av de sånn veldig, utenom Sean Lowe. OMG. Han ser bra ut, er smart, morsom og har gode holdninger. Og han er ikke en karakter en gang. Er litt sjalu på kona hans ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. mai 2015 #416 Del Skrevet 7. mai 2015 Er ikke lesbisk men er fryktelig fascinert av helena i orphan black 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. mai 2015 #417 Del Skrevet 8. mai 2015 Stephen Hyde - That 70s show Maxwell Sheffield - The Nanny<3Anonymous poster hash: e2905...581 Åååå, han hadde jeg også en skikkelig crush på. Kanskje jeg skal se den serien igjen snart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #418 Del Skrevet 12. mai 2015 Både litt på siden og litt pinlig, men det er noe med Anthony Bourdain.Anonymous poster hash: 1d9cc...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #419 Del Skrevet 12. mai 2015 Dean Winchester... Anonymous poster hash: 30500...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #420 Del Skrevet 12. mai 2015 VI har jammen meg lik smak! Begynte å se The Tudors etter ditt innlegg i denne tråden. Henry Cavill er jo nesten verdens hotteste mann. Han og Chris Hemsworth Er også enig med deg ang Tate, Alcide og Warlow. Haaaaawt stuff. Så morro, liker å møte likesinnede "kjekkashuntere" Ja, utseendemessig er han virkelig det jeg tenker på som drømmemannen (og han har noen hotte scener i The Tudors)! Chris Hemsworth, han er kjekk, ja! Har ikke sett så mange filmer med han da, hehe, men kanskje jeg må ta meg en titt Anonymous poster hash: 7b029...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå