AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #381 Del Skrevet 8. november 2014 Bellamy i The 100 (Bob Morley) Drew curtis Anonymous poster hash: 2a78b...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 8. november 2014 #382 Del Skrevet 8. november 2014 Hvis jeg ser bort i fra alle hunks som tidligere er nevnt, så har jeg en crush på Phil Dunphy i modern family😂 Rollefiguren er så fantastisk morsom, snill og sjarmerende❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 8. november 2014 #383 Del Skrevet 8. november 2014 Alice Morgan og Shosanna/Emmanuelle Mimieux kommer i hvert fall høyt på listen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 9. november 2014 #384 Del Skrevet 9. november 2014 Dæven steike, Enzo fra VD <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 9. november 2014 #385 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg er veldig imponert over dama som er programleder for Newton. Hun er inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #386 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg er veldig imponert over dama som er programleder for Newton. Hun er inspirerende. Hun zelda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla;P Skrevet 1. mai 2015 #387 Del Skrevet 1. mai 2015 Draco Malfoy i Harry Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 2. mai 2015 #388 Del Skrevet 2. mai 2015 Dæven steike, Enzo fra VD <3 Han er hot... Stemmen og aksenten er meget sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 2. mai 2015 #389 Del Skrevet 2. mai 2015 Viserys Targaryen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 2. mai 2015 #390 Del Skrevet 2. mai 2015 Altfor mange, den jeg kommer på nå i farta er han fra det nyeste devil may cry spillet. Hadde snudd meg etter han da for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #391 Del Skrevet 2. mai 2015 Claire Underwood. Nydelig dame, spesielt når hun har på seg skjorter og bukser. Anonymous poster hash: 1b322...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. mai 2015 #392 Del Skrevet 2. mai 2015 Viserys Targaryen! Han var helt vanvittig pen. Samme med Jamie Lannister. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. mai 2015 #393 Del Skrevet 2. mai 2015 ...klarer ikke helt forklare det, men det er noe tiltrekkende ved ham! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buddhahode Skrevet 2. mai 2015 #394 Del Skrevet 2. mai 2015 Don Draper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 2. mai 2015 #395 Del Skrevet 2. mai 2015 Damon Salvatore! Sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 2. mai 2015 #396 Del Skrevet 2. mai 2015 *Bretter opp ermene* Patrick Jane - The Mentalist Derek Morgan - Criminal Minds Scott Wallace - Hotel Cæsar Derek Hale - Teen Wolf Christian Grey - Fifty Shades of Grey Damon Salvatore - Vampire Diaries Klaus Mikaelson - The Originals Brian Flanagan - Cocktail Danny Archer - Blood Diamon Richard - The beach Jack Dawson - Titanic Jason Stackhouse - True Blood Clark Kent - Smallville Tony Stakr / Iron Man - Iron Man og Avengers Jeg bruker å ha "marathon", for eksempel.. Om jeg ser filmen Blood Diamond så må jeg bare se alle Leonardo Dicaprio filmene jeg har, ser jeg Cocktail så må jeg bare se alle Tom Cruise filmene jeg har, som er alle utenom en Tom Cruise takler jeg ikke, verken utsende eller personlighet i "virkeligheten", men noen av karakterene elsker jeg bare. Leonardo Dicaprio ser jo forferdelig ut når han ikke er på jobb, bestefar klær, fult av skjegg og langt hår (grøss). Jeg blir helt hekta på en skuespiller/karakter mens jeg ser en hel serie, som for eksempel True Blood, Criminal Minds, Castle etc. Så mine "besettelser" dabber av så fort jeg er ferdig med serien eller filmene, så finner jeg en ny serie og "faller" for en annen Men ingen er en "forelskelse" eller noe slik, er ikke noe som varer spesielt lenge. Hvis det er noen jeg er "betatt av" i den forstanden at det varer lengre enn 1 måned, så må det være Ylvis brødrene. Men det er humoren og talentet jeg digger, utsende kom jo ikke før flere år etter at jeg oppdaget de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 2. mai 2015 #397 Del Skrevet 2. mai 2015 Jon Snow hadde garantert hatt sjans på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #398 Del Skrevet 2. mai 2015 Romeo (Leonardo DiCaprio) fra Romeo&Juliet Anonymous poster hash: 409c5...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 2. mai 2015 #399 Del Skrevet 2. mai 2015 Flere: * Loke(The Avengers). Han er heit. * Thor(Avengers). Han er obvious heit. * En til avenger, Captain America! * Ragnar Lothbrok fra Vikings * Rollo fra Vikings... Grrrrrrr! * Jamie Lannister fra GoT. Snop. * Khal Drogo fra GoT. Too hot to handle. MANNEMANN! * Angel fra Buffy og Angel. En utrolig pen og vakker mann. * Den selvsagte Eric Northman fra True Blood. Hvem som ikke digger han liksom? * Neil Caffrey fra White Collar. Helt til jeg fant ut han var homofil i virkeligheta. Da døde gnisten min * Volchok fra The O.C. Håpte alltid at han skulle bli snill. Han spiller alltid en slem karakter i filmer og serier han der. Got the bad boy look. Love it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 2. mai 2015 #400 Del Skrevet 2. mai 2015 Kit Walker / Tate Langdon / Kyle Spencer fra American Horror Stories. Har et intens ønske om at vi skal gifte oss hver gang jeg ser serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå