laus Skrevet 3. oktober 2014 #361 Del Skrevet 3. oktober 2014 Severus Snape og Sirius Black (så gøy msnge nevner de - vennene mine syns jeg er gal!) Doctor Who spilt av David Tennant Caleb i PLL Hugh Grant som statsminister i Love Actually Chuck Bass i GGSnusmumrikken Spøkelseskladden Tintin Takk! Jeg trodde jeg var den eneste som var en smule betatt av snusmumrikken! Godt å se vi er fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #362 Del Skrevet 4. november 2014 Takk! Jeg trodde jeg var den eneste som var en smule betatt av snusmumrikken! Godt å se vi er fler Hvor gammel skal snusmumrikken være egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecce Skrevet 4. november 2014 #363 Del Skrevet 4. november 2014 Thor her også....synes generelt langt hår og skjegg er skikkelig fint på menn, virker litt som en magnet på meg Og Ragnar + broren hans i Vikings, sååå perfekte da Og Daryl i Walking Dead! Egentlig alle som ser slik ut på tv/film...he he Hvor finner man sånne i virkeligheten?! Treffer jo bare glattbarberte menn uten kroppshår og med gel i håret jeg...sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Normandie Skrevet 4. november 2014 #364 Del Skrevet 4. november 2014 Wentworth Miller - Prison Break. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 4. november 2014 #365 Del Skrevet 4. november 2014 Jane Parker fra Tarzan filmene fra 30\40 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 4. november 2014 #366 Del Skrevet 4. november 2014 Aragorn og Legolas i Lord of the Rings Opie i Sons of Anarchy Ted i How I Met Your Mother The Good/Blondie i The Good, the Bad and the Ugly Johnny i Dirty Dancing Jordan i The Wolf of Wall Street 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toxicwonderland Skrevet 4. november 2014 #367 Del Skrevet 4. november 2014 Åh, det er SÅ mange. Får minst ett nytt crush for hver film eller serie jeg ser, men kan liste opp noen: Tate Langdon (Evan Peters) fra American Horror Story. Sant skal sies, han er med i alle sesongene som forskjellige karakterer, men nå har jeg bare fullført sesong1. Og guud jeg ble betatt. Her var det vel noe med det badboy-opplegget, samt at vi fikk se mykere sider. Sebastian Kydd (Austin Butler) fra The Carrie Diaries. Nick fra New Girl. Stefan (Paul Wesley) fra The Vampire Diaries. Daniel (Miles Teller) i That Awkward Moment. Caleb i Pretty Little Liars. John (Channing Tatum) i Dear John. And the list goes on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2014 #368 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Har Ichabod Crane fra Sleepy Hollow blitt nevnt? Han er sånn type langt hår og skjegg, men det passer så bra. Har sett Tom Mison i en annen rolle uten nevnte tillegg og da er han langt fra så pen. Endret 4. november 2014 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. november 2014 #369 Del Skrevet 4. november 2014 Kenzi i Lost Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #370 Del Skrevet 4. november 2014 Jane Parker fra Tarzan filmene fra 30\40 tallet Æsj Anonymous poster hash: 6c097...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 4. november 2014 #371 Del Skrevet 4. november 2014 Husker da jeg var 12-13 år gammel var jeg så forelsket i Sigurd - Sigurd Drakedreper. Ellers er det nok bare en jeg vil nevne, Ethan Room i Lost, aner ikke hvorfor..sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecce Skrevet 4. november 2014 #372 Del Skrevet 4. november 2014 Har Ichabod Crane fra Sleepy Hollow blitt nevnt? Han er sånn type langt hår og skjegg, men det passer så bra. Har sett Tom Mison i en annen rolle uten nevnte tillegg og da er han langt fra så pen. Ja Ichabod Crane hadde jeg helt glemt, han likte jeg godt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleulv_ Skrevet 5. november 2014 #373 Del Skrevet 5. november 2014 John Snow, Caleb, Mc Dreamy, Damon Salvatore... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #374 Del Skrevet 5. november 2014 John Snow, Caleb, Mc Dreamy, Damon Salvatore... <3 Hvor er caleb fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #375 Del Skrevet 5. november 2014 Karakterene til Jean Claude van Damme i filmene hans. Eric i True Blood (syns ikke Aleksander Skarsgård er sååå sexy i RL, det er noe med øynene tror jeg) Elijah i The Originals Damon i The Vampire Diaries (syns heller ikke originalen i RL er sååå sexy... har sikkert noe med øynene å gjøre der også) Signerer de tre siste! Ikke så pene irl, men rollene er sexy Elijah er flott! Anonymous poster hash: e1c89...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 5. november 2014 #376 Del Skrevet 5. november 2014 Daenerys Targaeryan (Emilia Clarke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 5. november 2014 #377 Del Skrevet 5. november 2014 Mickey O'Neil i Snatch John Snow og og Khal Drogo i Game of Thrones Jack Sparrow! Daryl Dixon i The Walking Dead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleulv_ Skrevet 5. november 2014 #378 Del Skrevet 5. november 2014 Hvor er caleb fra? Pretty Little Liars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. november 2014 #379 Del Skrevet 6. november 2014 Johnny Castle i Dirty Dancing Severus Snape i Harry Potter!! (Eigentleg alt av Alan Rickman generelt, men denne rollen nailer han!) Al Swearengen i Deadwood, oh my God! Mr. Darcy i Pride and Prejudice Mark Darcy i Bridget Jones's Diary Rumpelstiltskin/Mr. Gold i Once Upon a Time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakunamatataa Skrevet 7. november 2014 #380 Del Skrevet 7. november 2014 Bellamy i The 100 (Bob Morley) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå