Gå til innhold

Film/seriekarakter som du er "betatt" av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Severus Snape og Sirius Black (så gøy msnge nevner de - vennene mine syns jeg er gal!)

Doctor Who spilt av David Tennant

Caleb i PLL

Hugh Grant som statsminister i Love Actually

Chuck Bass i GG

Snusmumrikken

Spøkelseskladden

Tintin

Takk! Jeg trodde jeg var den eneste som var en smule betatt av snusmumrikken! Godt å se vi er fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Takk! Jeg trodde jeg var den eneste som var en smule betatt av snusmumrikken! Godt å se vi er fler :)

Hvor gammel skal snusmumrikken være egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor her også....synes generelt langt hår og skjegg er skikkelig fint på menn, virker litt som en magnet på meg :wow: Og Ragnar + broren hans i Vikings, sååå perfekte da :hjerter: Og Daryl i Walking Dead! Egentlig alle som ser slik ut på tv/film...he he :fnise: Hvor finner man sånne i virkeligheten?! :P Treffer jo bare glattbarberte menn uten kroppshår og med gel i håret jeg...sukk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn og Legolas i Lord of the Rings

Opie i Sons of Anarchy

Ted i How I Met Your Mother

The Good/Blondie i The Good, the Bad and the Ugly

Johnny i Dirty Dancing

Jordan i The Wolf of Wall Street

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er SÅ mange. Får minst ett nytt crush for hver film eller serie jeg ser, men kan liste opp noen:

Tate Langdon (Evan Peters) fra American Horror Story. Sant skal sies, han er med i alle sesongene som forskjellige karakterer, men nå har jeg bare fullført sesong1. Og guud jeg ble betatt. Her var det vel noe med det badboy-opplegget, samt at vi fikk se mykere sider.

Sebastian Kydd (Austin Butler) fra The Carrie Diaries. Nick fra New Girl. Stefan (Paul Wesley) fra The Vampire Diaries. Daniel (Miles Teller) i That Awkward Moment. Caleb i Pretty Little Liars. John (Channing Tatum) i Dear John. And the list goes on...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ichabod Crane fra Sleepy Hollow blitt nevnt? Han er sånn type langt hår og skjegg, men det passer så bra. Har sett Tom Mison i en annen rolle uten nevnte tillegg og da er han langt fra så pen.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Parker fra Tarzan filmene fra 30\40 tallet

tarzan1.jpg

Æsj

Anonymous poster hash: 6c097...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var 12-13 år gammel var jeg så forelsket i Sigurd - Sigurd Drakedreper.

Ellers er det nok bare en jeg vil nevne, Ethan Room i Lost, aner ikke hvorfor..sukk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ichabod Crane fra Sleepy Hollow blitt nevnt? Han er sånn type langt hår og skjegg, men det passer så bra. Har sett Tom Mison i en annen rolle uten nevnte tillegg og da er han langt fra så pen.

Ja Ichabod Crane hadde jeg helt glemt, han likte jeg godt også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karakterene til Jean Claude van Damme i filmene hans.

Eric i True Blood (syns ikke Aleksander Skarsgård er sååå sexy i RL, det er noe med øynene tror jeg)

Elijah i The Originals

Damon i The Vampire Diaries (syns heller ikke originalen i RL er sååå sexy... har sikkert noe med øynene å gjøre der også)

Signerer de tre siste! Ikke så pene irl, men rollene er sexy :) Elijah er flott!

Anonymous poster hash: e1c89...f89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mickey O'Neil i Snatch :wow:

John Snow og og Khal Drogo i Game of Thrones

Jack Sparrow! :hjerte:

Daryl Dixon i The Walking Dead

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Castle i Dirty Dancing :wow::rodmer:

Severus Snape i Harry Potter!! (Eigentleg alt av Alan Rickman generelt, men denne rollen nailer han!)

Al Swearengen i Deadwood, oh my God!

Mr. Darcy i Pride and Prejudice

Mark Darcy i Bridget Jones's Diary

Rumpelstiltskin/Mr. Gold i Once Upon a Time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...