AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hei! Jeg har gått på Cerazette i to år, megaførnøyd, merket ingenting og mistet mensen, dvs, 1.5 år uten. MEN SÅ, for en stund siden møtte jeg en fyr, og alt er konge, går rundt med sommerfugler og alt. Og nå skal jeg snart møte han og ting kan skje - og så bare HEI så kom mensen. I alle dager. Hvordan kan det ha seg? Det er bare FOR DÅRLIG timing. Hjelp Anonymous poster hash: 4941e...19e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 har en del venninner som bruker cerazette! Alle sammen mistet mensen etter å starte på den, men mellom 1-2 år uten mensen begynte de plutselig med spotting og å ha mensen hele tiden. Varte ofte i 2 uker, så av i en uke, så plutselig i 2 uker igjen, så forsvant i 2 måneder, så plutselig mensen i 3 uker igjen osv. De har også snakket med flere som har samme erfaring med denne pillen, altså at man først mister mensen over lengre tid, og så plutselig får tilbake etter ett år ++, men noen hadde også bare sjeldne små spottinger og slikt. Anonymous poster hash: 70f71...aa8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Går også på cerazette, mistet mensen nesten med en gang. Har gått på dem i ca 7 år, og de årene har jeg fått mensen ca hvert 2,5 år... Kjipt at det kom på et dumt tidspunkt da, men det trenger altså ikke å bety at du kommer til å ha masse problemer med blødninger nå, bare at du kanskje får mensen en sjelden gang... Anonymous poster hash: 0d356...919
Gjest Tekola Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Cerazette for meg hadde veldig forskjellig korttids og langtidsvirkning. Byttet til Mercilon siden jrg ble lei av plutselige, kraftige og langvarige blødninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå