AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #21 Skrevet 15. juli 2014 Men å ta kontakt eller ikke først har ikke nødvendigvis sammenheng med å være den "beste" mannen. Mange av de mest attraktive på nettdating får mye kontakt, og man bør heller se på om man får svar tidlig fra de man er interessert i. Du kan ikke regne med at du bare skal oppdages på magisk vis av de beste mennene, siden de mest sannsynlig får mye kontakt selv, samt det faktum er at det kan være ganske mange interessante profiler. En mann som liker det han ser vil ta kontakt uansett, det gjelder også populære menn. Men da må du ha noe å tilby. Skal du ha en mann med super karriere, god utdannelse og som er blant de 10% kjekkeste må du være ganske attraktiv selv. Anonymous poster hash: af327...de4 Nettopp.. så når jeg tar kontakt med disse mennene som jeg ønsker meg, mister jeg litt verdi i deres øyne fordi de damene de vil ha får mange brev og dermed er noe de må konkurrere for. Nå som jeg ikke tar kontakt tenker de at konkurransen er der, og dermed er jeg attraktiv og de tar kontakt for å "vinne" meg. Noen av de går inn på profilen min opp til flere ganger om dagen i noen dager før de tar kontakt. Som om de skal vise seg frem og se om jeg kontakter dem først. Når jeg ikke gjør det, tar de kontakt. Anonymous poster hash: f85d7...39c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #22 Skrevet 15. juli 2014 Men TS, det er ikke bra oppførsel av disse mennene å først ignorere deg når du tar kontakt, for senere å kontakte deg når du har opprettet ny profil. Slike menn vil du vel ikke ha. Jeg synes du skal skrive til dem at du ikke er interessert for å bli kjent ettersom de ignorerte deg tidligere. Ikke på en sur måte, men på en munter måte, for å vise dem hva de går glipp av ved å være så superarrogante! Anonymous poster hash: 93d53...257 Vel jeg tenker ikke at de mer arrogante enn alle de damene som ikke gidder svare på mailer de får fra menn som er under deres eget verdisyn. Men interessen for dem har jeg selvfølgelig mistet og har avvist dem på en høflig og fin måte. Anonymous poster hash: f85d7...39c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #23 Skrevet 15. juli 2014 Så det er altså din konklusjon. Du vil bare ha de mennene som ikke vil la deg ta første initiativ. Synes du forenkler ting veldig. De mennene som har skrevet til deg nå kan du jo ennå ikke vite om passer for deg ennå. De mennene som svarte deg tidligere, fant du jo først ut etter hvert at ikke passet for deg. Anonymous poster hash: 93d53...257 Jeg har ikke sagt at jeg bare vil ha de mennene som ikke vil la meg ta første initiativ, jeg har sagt at de mennene jeg liker, ikke ønsker at kvinner tar initiativ. De mennene av de jeg kontakter, som svarte meg viste seg å ikke være den typen mann jeg trudde, altså er det fortsatt bare de som ikke svarte eller de som nå tar kontakt med meg først som har de kvalitetene jeg er ute etter. Anonymous poster hash: f85d7...39c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #24 Skrevet 15. juli 2014 Hvilken type menn er det du liker da? Hvilke egenskaper har de? Anonymous poster hash: 146fb...532 Voksne trygge menn med god selvtilitt. Menn som har det bra med seg selv, jobb de trives i, et liv de er tilfreds med. Ukompliserte som enten har jobbet med seg selv for å kvitte seg med drama og styr, eller som aldri har hatt noe av det. Menn som leter etter en feminin og selvstendig kvinne som de kan være stolt over og som jeg kan være stolt over. Menn som ønsker et behagelig familieliv med gode opplevelser og som har en hverdag som er innholdsrik. Ikke noe stress, sjalusi og styr, men trygghet, hygge og god kommunikasjon. Anonymous poster hash: f85d7...39c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #25 Skrevet 16. juli 2014 Voksne trygge menn med god selvtilitt. Menn som har det bra med seg selv, jobb de trives i, et liv de er tilfreds med. Ukompliserte som enten har jobbet med seg selv for å kvitte seg med drama og styr, eller som aldri har hatt noe av det. Menn som leter etter en feminin og selvstendig kvinne som de kan være stolt over og som jeg kan være stolt over. Menn som ønsker et behagelig familieliv med gode opplevelser og som har en hverdag som er innholdsrik. Ikke noe stress, sjalusi og styr, men trygghet, hygge og god kommunikasjon. Anonymous poster hash: f85d7...39c Jeg synes det bare er så rart at de absolutt må jakte. Du finner garantert menn slik du beskriver her som ikke trenger å være den jaktende parten. Hvorfor avvise en bra dame bare fordi hun tok initiativ, det gir ikke noe mening. Det burde være kjemien en får som avgjør om relasjonen har noe fremtid, ikke hvem som tok kontakt. Jeg er glad jeg slipper å spille slike spill.. Anonymous poster hash: 146fb...532
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #26 Skrevet 16. juli 2014 Jeg synes det bare er så rart at de absolutt må jakte. Du finner garantert menn slik du beskriver her som ikke trenger å være den jaktende parten. Hvorfor avvise en bra dame bare fordi hun tok initiativ, det gir ikke noe mening. Det burde være kjemien en får som avgjør om relasjonen har noe fremtid, ikke hvem som tok kontakt. Jeg er glad jeg slipper å spille slike spill.. Anonymous poster hash: 146fb...532 Nå leter jo ikke jeg etter slike menn her, men via nettdatingsiden sukker. Det gir ikke noe mening, men sånn er realiteten. Det handler sikkert om personlighet og væremåte og instinkt som den typen menn jeg trives med, har. Det viktigste er jo ikke at det gir mening eller ikke, det viktigste er å finne ut hva man skal gjøre for å få den typen parter man vil ha. Anonymous poster hash: f85d7...39c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #27 Skrevet 19. juli 2014 De kvinnene som har tatt kontakt med meg har med 1 unntak vært rare. De er enten 10-15 år eldre, eller så virker de generelt litt "gale". Hun ene ble jeg faktisk litt redd, og jeg vurderte å slette profilen min kun pga henne. Hun bodde ikke så langt unna meg, jeg var faktisk redd for å treffe på henne på butikken e.l.Anonymous poster hash: c779a...582
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #28 Skrevet 19. juli 2014 De kvinnene som har tatt kontakt med meg har med 1 unntak vært rare. De er enten 10-15 år eldre, eller så virker de generelt litt "gale". Hun ene ble jeg faktisk litt redd, og jeg vurderte å slette profilen min kun pga henne. Hun bodde ikke så langt unna meg, jeg var faktisk redd for å treffe på henne på butikken e.l.Anonymous poster hash: c779a...582 Men hvordan er du selv da? Siden det bare er rare damer som tar kontakt med deg. Anonymous poster hash: f85d7...39c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #29 Skrevet 19. juli 2014 Men hvordan er du selv da? Siden det bare er rare damer som tar kontakt med deg. Anonymous poster hash: f85d7...39c Ganske normal tror jeg. Jeg syns hvertfall det er litt rart at damer i 45-års alderen tar kontakt med meg. Her er fra en samtale i går faktisk. Omtrent ordrett. Hun var yngre enn meg. Henne: du er så vakker. Jeg: takk, det var da hyggelig å høre. Du ser bra ut du også. Henne: har du funnet den rette dama for deg da? Jeg: jeg driver og leiter Henne: håper jeg finner en som vil ha meg... Jeg: ja, men det gjør du nok! Henne: nei, det er ingen som vil ha meg Jeg: det tror jeg ikke noe på! Henne: finner ingen jo Jeg: du er søt. Klart du finner en! Henne: liker deg da! Jeg: hyggelig:) Henne: bare synd du ikke vil bli kjent, å ha forhold med meg:( Jeg: syns det er litt tidlig å si om jeg vil ha, eller ikke vil ha ett forhold med deg. Jeg kjenner deg jo ikke så godt Henne: vil du bli kjent med meg da:) Jeg: vi holder jo på nå Henne: du er bare så deilig Dette var altså i løpet av 10 minutter. Da sa jeg at jeg skulle legge meg og ønsket henne god natt.Anonymous poster hash: c779a...582 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #30 Skrevet 19. juli 2014 Ganske normal tror jeg. Jeg syns hvertfall det er litt rart at damer i 45-års alderen tar kontakt med meg.Anonymous poster hash: c779a...582 Hvor gammel er du? Men ja synes hun jenta du skrev med virket gal jeg også. Anonymous poster hash: 486f9...434
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #31 Skrevet 19. juli 2014 Hvor gammel er du? Men ja synes hun jenta du skrev med virket gal jeg også. Anonymous poster hash: 486f9...434 Omtrent 10 år yngre. Og det står i profilen min st jeg er ute etter ett langvarig forhold, og familie. Men for all del. En del av de som er eldre tar kanskje først og fremst kontakt bare for å ha nien å skravle litt med Jeg lurer på om hun jenta kanskje var full, det var jo i 1-tida i natt.Anonymous poster hash: c779a...582
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå