Gå til innhold

1.date med overnatting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om du har god erfaring, betyr ikke det at det TS vil gjøre er OK. Vi som prøver å advare TS er ikke skeptiske, vi er fornuftige.

Jeg tenkter nå litt sånn at hun er tjuefire år gammel. Nå er ikke jeg noen ekspert, men voksne menn som er overgripere på nettet, de velger seg vel yngre ofre enn det der. Hun kan tross alt ta vare på seg selv. Hun har navnet hans, vet at han er den han utgir seg for å være gjennom facebook og felles venner der... i tillegg skriver hun jo at hun ønsker sex til og med. Hadde aldersforskjellen vært større, og hun var yngre i tillegg, så kan jeg skjønne skepsisen. Men ikke i det tilfellet her. Større risiko med ONS på byen vil jeg si...

Selvfølgelig er det bra å være fornuftig. Og kan hende hotellrom til han er lurt om hun ikke blir så gira på han i virkeligheten. Men i utgangspunktet ser jeg ikke så store problemer her. Alternativ kan hun jo ha en ekstra madrass i tilfelle det blir kleint, og ingenting tilsier sex.

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tenkter nå litt sånn at hun er tjuefire år gammel. Nå er ikke jeg noen ekspert, men voksne menn som er overgripere på nettet, de velger seg vel yngre ofre enn det der. Hun kan tross alt ta vare på seg selv. Hun har navnet hans, vet at han er den han utgir seg for å være gjennom facebook og felles venner der... i tillegg skriver hun jo at hun ønsker sex til og med. Hadde aldersforskjellen vært større, og hun var yngre i tillegg, så kan jeg skjønne skepsisen. Men ikke i det tilfellet her. Større risiko med ONS på byen vil jeg si...

Selvfølgelig er det bra å være fornuftig. Og kan hende hotellrom til han er lurt om hun ikke blir så gira på han i virkeligheten. Men i utgangspunktet ser jeg ikke så store problemer her. Alternativ kan hun jo ha en ekstra madrass i tilfelle det blir kleint, og ingenting tilsier sex.

Man kan jo aldri vite hvem folk er, verken når man møter den irl eller på nett. Så om man vet at de er i det minste den personen de utgir seg for å være og at man har felles venner som har et greit inntrykk av denne personen, så må man nesten tørre. Sånn er det vel med alle mennesker man møter her i verden, enten det er face to face eller på nett. Psykopater f.eks skjuler seg enda lenger, i lang tid i et forhold, og først etter man har flyttet sammen eller giftet seg så viser de hvor fæle de egentlig er.

Enig med deg Ferny!

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg synes det å ikke la fremmede personer overnatte, er en god regel, uansett hvor gammel man er. Å ha tilfeldig sex er ikke trygt det heller, men i de fleste tilfeller har man vel snakket litt sammen slik at man i alle fall har et visst inntrykk av hvordan personen er. TS har aldri møtt mannen, og selv om de har snakket på nettet, er han en fremmed. Synes det er helt på sin plass å advare folk mot dette.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg synes det å ikke la fremmede personer overnatte, er en god regel, uansett hvor gammel man er. Å ha tilfeldig sex er ikke trygt det heller, men i de fleste tilfeller har man vel snakket litt sammen slik at man i alle fall har et visst inntrykk av hvordan personen er. TS har aldri møtt mannen, og selv om de har snakket på nettet, er han en fremmed. Synes det er helt på sin plass å advare folk mot dette.

Jeg er enig, selv om det var sånn jeg møtte mannen min. Vi hadde pratet på nett og så kom han på besøk til meg og bodde der i flere dager(vi bodde langt fra hverandre). Det gikk jo bra for oss og vi ler av det nå, "du kunne jo vært en øksemorder...". Men ja, jeg hadde jo ikke noen garantier for at han var en ordentlig fyr, og skulle jeg gjort det samme nå, hadde jeg bedt han bodd på hotell og møttes på en offentlig plass først.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke død, så jeg stoler fremdeles på min egen magefølelse. Han har ikke stjelt noe, og vi har hatt det veldig fint. Vi har snakket mye om at jeg skal komme på besøk til han, og alt vi skal gjøre der, så noe ONS var det heller ikke ;)

Ye!

TS

Anonymous poster hash: b5645...2d6
  • Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Jeg er ikke død, så jeg stoler fremdeles på min egen magefølelse. Han har ikke stjelt noe, og vi har hatt det veldig fint. Vi har snakket mye om at jeg skal komme på besøk til han, og alt vi skal gjøre der, så noe ONS var det heller ikke ;)

Ye!

TS

Godt du lever da ;)

Det er vel ingen som har påstått at dette var noe One night stand? Det er det du selv som har funnet på, i så fall. Noen av oss kom med advarsler, ikke mot sex, men generelt mot at man lar fremmede overnatte. Ingen som påstår at det aldri kan gå bra, for det gjør det sikkert i de fleste tilfeller, men hvorfor ta risikoen? Jeg føler i alle fall på et visst ansvar når jeg svarer i forumet her og det handler om sikkerhet/helse m.m. Synes det er helt på sin plass at flere av oss advarte deg.

Forresten - hva om dere hadde møttes, og hatt null kjemi? Det har jeg opplevd med folk jeg har truffet på nettet. Da er det kjipt om han må overnatte...

Endret av Riskjeks
Gjest supernova_87
Skrevet

Ye!

TS

Haha! Det var da enda godt!

Så gøy å høre at det gikk fint og at dere allerede snakker om neste gang dere skal møtes, hurra! Det er så gøy å høre om folk der alt enda er blå skyer og roseduft, eller hva vi sier!

Kos deg!

AnonymBruker
Skrevet

Godt du lever da ;)

Det er vel ingen som har påstått at dette var noe One night stand? Det er det du selv som har funnet på, i så fall. Noen av oss kom med advarsler, ikke mot sex, men generelt mot at man lar fremmede overnatte. Ingen som påstår at det aldri kan gå bra, for det gjør det sikkert i de fleste tilfeller, men hvorfor ta risikoen? Jeg føler i alle fall på et visst ansvar når jeg svarer i forumet her og det handler om sikkerhet/helse m.m. Synes det er helt på sin plass at flere av oss advarte deg.

Forresten - hva om dere hadde møttes, og hatt null kjemi? Det har jeg opplevd med folk jeg har truffet på nettet. Da er det kjipt om han må overnatte...

Vi var enige om at om jeg ikke ville at han skulle ligge over, så kunne jeg når som helst si ifra om det :)

Men, skjønner at du advarte meg, og takker for det :) Jeg bruker egentlig ikke å ta sånne sjanser, men det føltes rett denne gangen :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...