Gå til innhold

1.date med overnatting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket mye med en fyr som bor et stykke unna. Nå skal vi endelig møtes, og han skal ligge over hos meg. Tror dere han forventer sex? Vi er 24 og 30 år :) Jeg er redd for at det skal bli litt småkleint ettersom vi egentlig ikke kjenner hverandre :P

Anonymous poster hash: b5645...2d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ting som det kommer naturlig.
Kanskje greit å ta opp sex-forventninger før dere møtes?

Har overnattet på første date jeg, og vi snakket sammen først om hva som var forventet og ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ta ting som det kommer naturlig.

Kanskje greit å ta opp sex-forventninger før dere møtes?

Har overnattet på første date jeg, og vi snakket sammen først om hva som var forventet og ikke.

Ja, kanskje jeg skal snakke litt med han :) Jeg hadde ikke hatt i mot sex jeg altså, kjenner jeg kan bli litt skuffa selv hvis det ikke blir :P

TS

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er veldig spesielt å overnatte hos noen man ikke har møtt før hvis det ikke er for å ha sex.

Anonymous poster hash: da877...581

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en person på besøk som jeg aldri hadde møtt før.. i flere dager til og med. I tillegg hadde vi kjent hverandre bare i kort tid før besøket. Men vi var alltid klare på at det ikke var noen forventninger (til sex eller annet). Vi visste at vi likte hverandre og jeg tror vi rett og slett bare stolte 100% på den andre etter veldig kort tid.

Planen var hele tiden å dele seng, men vi hadde ingen forventinger utover det. Nå var det utvilsomt full klaff med en gang hos oss. Men vi hadde ikke sex første natta... både fordi vi var utslitte og fordi det var flere dager å ta av.

Hos oss var det så enkelt som at han sa "Jeg har ingen forventninger, så du trenger ikke å bekymre deg for det!". Så svarte jeg bare at det hadde ikke jeg heller. Dermed ble det vare bestemt at vi skulle ta det på sparket, snakke og le hele natta. Så fikk alt annet bli en bonus om det klaffet.

Anonymous poster hash: a4f50...d3b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker lite seriøst å ha overnatting på 1.date med et menneske man ikke har møtt før så ja: Det ligger nok en viss forventning om sex i luften.

Men du sier selv du ikke har noe i mot det så da er det vel bare å kjøre på. Ender det opp som ons er det vel kanskje greit?

Anonymous poster hash: f5fa3...108
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du skal snakke med han om angående forventninger. I og med at du kunne tenke deg sex selv. Skal du ringe og si: "Hey! jeg forventer sex. Gjør ikke du det samme, så trenger du ikke å komme" Eller skulle du ringe for å leke kostbar? Er vel bedre å ta det som det kommer, siden det ikke gjør deg noe med sex på første daten.

Anonymous poster hash: dd11e...924
Skrevet

Det virker lite seriøst å ha overnatting på 1.date med et menneske man ikke har møtt før så ja: Det ligger nok en viss forventning om sex i luften.

Men du sier selv du ikke har noe i mot det så da er det vel bare å kjøre på. Ender det opp som ons er det vel kanskje greit?

Anonymous poster hash: f5fa3...108

Hvorfor er det lite seriøst?

Det kommer vel an på rammene rundt hvorvidt ting er seriøst eller ei?

AnonymBruker
Skrevet

Han skal være her hele dagen da. Kommer i 12-tiden. Vi skal lage mat sammen, finne på noe gøy og alt mulig, og jeg er ikke ute etter et ons! Han virker som en bra kar som jeg gjerne vil bli bedre kjent med. Og ender det opp med sex når vi skal legge oss så er det greit :) jeg er ikke løs på tråden, har faktisk bare hatt sex med 1 mann før. Men, hvis jeg liker han så godt i virkeligheten som over nett så kan det fort bli noe.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sett på det som annet enn en ons. Nettet gir falsk trygghet - han er en fremmed.

Og ja, han forventer etter all sannsynlighet sex.

Anonymous poster hash: d3e5b...a97
Gjest Riskjeks
Skrevet

Hvis dette er første gangen dere møtes, bør han IKKE sove hos deg. Rett og slett pga din egen sikkerhet. Du aner ikke hvem han er ; ikke alle er den de utgir seg for å være. Dernest er det best å bli litt kjent før man overnatter hos hverandre, hvis formålet er et seriøst forhold. Be ham bo på hotell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er første gangen dere møtes, bør han IKKE sove hos deg. Rett og slett pga din egen sikkerhet. Du aner ikke hvem han er ; ikke alle er den de utgir seg for å være. Dernest er det best å bli litt kjent før man overnatter hos hverandre, hvis formålet er et seriøst forhold. Be ham bo på hotell.

Dette.

TS burde heller ikke lytte til unntakene av de som bare har blitt kjent og tatt det derfra. Dette impliserer sex på samme måte som at det impliserer sex å ta med seg noen fra byen midt på natten og be dem opp i leiligheten på en kopp te.

At han kommer tidlig på dagen spiller ingen rolle. Det er gitt at han skal sove der og sex ligger i kortene.

Om du så er åpen for sex i tankene har du aldri truffet denne mannen. Kjemien er muligens feil i det virkelige liv og det vil bli veldig ukomfortabelt - og ikke minst, farlig.

En voksen mann på 30 år vil også tenke at en jente som inviterer en vilt fremmed hjem til seg selv på overnatting er godtroende og veldig lett å få til sengs. At du har hatt "1 partner tidligere" er irrelevant, det handler om signalene du sender ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd for at han er farlig akkurat :P Vi har mange felles venner på facebook, folk som er oppegående. Og jeg bor i et hus med mange folk, har egen leilighet, men det er mange andre som bor i det samme huset, så er ikke redd for noen ting :)

Vi er voksne og oppegående begge to, ikke alle er ute etter et ons!

TS

-Tror ikke jeg trenger flere svar i grunn!

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg er ikke redd for at han er farlig akkurat :P Vi har mange felles venner på facebook, folk som er oppegående. Og jeg bor i et hus med mange folk, har egen leilighet, men det er mange andre som bor i det samme huset, så er ikke redd for noen ting :)

TS

Men du kjenner ham ikke. Jeg har også folk jeg har felles venner med på FB, og ikke alle er folk jeg ville ha invitert med hjem. Om han ikke nødvendigvis er voldtektsmann/voldelig, kan han stjele ting fra deg, invitere venner og si de også kan komme, etc. Ikke lurt.

AnonymBruker
Skrevet

Du fikk svar du ikke likte - i sann ånd er tråden over! ;)

Det er helt opp til deg. Det folk sier er at selv om du ikke er ute etter en ons, er det inntrykket du gir. Og det skader ingen litt bevissthet rundt signalene de sender ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Ja farlige folk har som kjent ikke venner på facebook...

Anonymous poster hash: 21506...410

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal fortelle dere hvis jeg uheldigvis blir robba!

Søstersen har fått seg kjæreste, hun lå over hos han på første date! Så det så ;)

Nå har jeg tatt mitt valg, og står for det. Dreper han meg så er det vel en mening med det også da :P

Tjohei!

Han kommer snart! Vi ble enige om at han skulle komme kl 16 :) Gleder meg!

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Lykke til, håper det går bra, og at det fyller forventningene til dere begge! Og så håper jeg at han er like god i virkeligheten, som han har virket på nett, og at dere får god kjemi sånn du håper. Hurra!

Oppdatering i morgen? Så lenge du ikke er død da :danse::fnise::hug:

Skrevet

Skal fortelle dere hvis jeg uheldigvis blir robba!

Søstersen har fått seg kjæreste, hun lå over hos han på første date! Så det så ;)

Nå har jeg tatt mitt valg, og står for det. Dreper han meg så er det vel en mening med det også da :P

Tjohei!

Han kommer snart! Vi ble enige om at han skulle komme kl 16 :) Gleder meg!

Mange skeptikere her inne. Jeg "avstandsdatet" han jeg er sammen med nå lenge før vi ble sammen - det var sånn at vi første gangen møttes på halvveien, og delte hotellrom og seng i en by der ingen av oss bodde. Visste hvem han var fra før da, men kjente han ikke. Vi hadde ikke sex, bare "kos" - men var vel litt på grensen til sex. Uansett.... vi er kjærester i dag. Jeg hadde ikke stresset så mye som de andre her. :P Og om du har felles venner med han på face, så kan du jo se om det er noen av de du er fortrolig nok med til at du kan spørre litt om han på forhånd? Jeg var i hvert fall trygg gjennom at vi hadde mye felles venner, og kunne spørre en god venninne om hva hun mente om han før vi begynte å date. :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Mange skeptikere her inne. Jeg "avstandsdatet" han jeg er sammen med nå lenge før vi ble sammen - det var sånn at vi første gangen møttes på halvveien, og delte hotellrom og seng i en by der ingen av oss bodde. Visste hvem han var fra før da, men kjente han ikke. Vi hadde ikke sex, bare "kos" - men var vel litt på grensen til sex. Uansett.... vi er kjærester i dag. Jeg hadde ikke stresset så mye som de andre her. :P Og om du har felles venner med han på face, så kan du jo se om det er noen av de du er fortrolig nok med til at du kan spørre litt om han på forhånd? Jeg var i hvert fall trygg gjennom at vi hadde mye felles venner, og kunne spørre en god venninne om hva hun mente om han før vi begynte å date. :)

Selv om du har god erfaring, betyr ikke det at det TS vil gjøre er OK. Vi som prøver å advare TS er ikke skeptiske, vi er fornuftige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...