Gå til innhold

Jenter. Onanering, kan det bli for mye?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med de aller fleste jenter er komfortabel med at typen ronker og til og med tenner på det, men kan det bli så mye at det blir turn off? Hvor mye i så fall ?

Anonymous poster hash: e9bf0...25b
Videoannonse
Annonse
Gjest Alison1812
Skrevet

Lurer litt på det samme, bare ang omvendt kjønn? For meg ville grensen gått hvor det ble obsessive. At man ikke klarer å la vær uansett om man ville.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på det samme, bare ang omvendt kjønn? For meg ville grensen gått hvor det ble obsessive. At man ikke klarer å la vær uansett om man ville.

Tja, bare hvis det hindret en i å utføre daglige gjøremål, men det gjelder jo kryssordløsing og blogglesing og alt annet i hele verden også. I seg selv har det ingenting å si for meg hvor mye hun onanerer, det er ikke min sak.

Anonymous poster hash: 6f08d...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Som tidligere nevnt; greit så lenge det ikke går utover hverdagen eller setter bremser for sexlivet

Anonymous poster hash: cc24f...e15
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man klarer å la vær, altså ikke er avhengig, er det nok greit?

Anonymous poster hash: faaa2...b3a
Skrevet

Så lenge han ikke foretrekker en runk fremfor et sexliv med meg så legger ikke jeg meg opp i frekvensen på handlingen. Hvis det ble en stadig tilbakevendene preferanse å runke fremfor å ha sex så hadde det blitt et problem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han ikke foretrekker en runk fremfor et sexliv med meg så legger ikke jeg meg opp i frekvensen på handlingen. Hvis det ble en stadig tilbakevendene preferanse å runke fremfor å ha sex så hadde det blitt et problem.

Helt enig. Sånn er dessverre typen min...

Anonymous poster hash: 55d56...643

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Sånn er dessverre typen min...

Anonymous poster hash: 55d56...643

Mister du tenning på han da eller blir du mest frustrert?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes for mye runking er slitsomt. Greit om han gjør det når jeg ikke er til stede, men jeg synes ofte det er en skikkelig turn-off om det skjer for ofte. Helt ok at det skjer i forbindelse med sex eller en gang av og til i stedet for sex (mens jeg er tilstede), men om dette er noe han gjør daglig/ofte, synes jeg bare det blir rart. Enten jeg føler jeg ikke strekker til eller at han ikke klarer å vente.

Som sagt spiller det ikke noen rolle for meg hva han gjør alene.

Anonymous poster hash: 440b5...bb2
Skrevet

Så lenge det ikke går ut over hans lyst på meg, så er det akkurat det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke går ut over hans lyst på meg, så er det akkurat det samme.

Men hva mener du med det? At det er feil at han ikke har lyst på sex en dag han har onanert?

Skrevet

Skulle ønske hun ville gjøre det ofte, jeg elsker når hun gjør det!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hva mener du med det? At det er feil at han ikke har lyst på sex en dag han har onanert?

Haha, nei det er ikke det jeg mener :).

Tenker nok mer i retning av om en mann onanerte svært mye, men svært sjelden ville ha sex med meg. Men har ikke egentlig vært borte i problemstillingen noen gang.

Jeg tror at det å onanere ofte kan være et tegn på et sterk seksualdrift, og at det vanligvis kommer partneren til gode også.

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...