AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Regner med de aller fleste jenter er komfortabel med at typen ronker og til og med tenner på det, men kan det bli så mye at det blir turn off? Hvor mye i så fall ? Anonymous poster hash: e9bf0...25b
Gjest Alison1812 Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Lurer litt på det samme, bare ang omvendt kjønn? For meg ville grensen gått hvor det ble obsessive. At man ikke klarer å la vær uansett om man ville.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Lurer litt på det samme, bare ang omvendt kjønn? For meg ville grensen gått hvor det ble obsessive. At man ikke klarer å la vær uansett om man ville. Tja, bare hvis det hindret en i å utføre daglige gjøremål, men det gjelder jo kryssordløsing og blogglesing og alt annet i hele verden også. I seg selv har det ingenting å si for meg hvor mye hun onanerer, det er ikke min sak. Anonymous poster hash: 6f08d...7c3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Som tidligere nevnt; greit så lenge det ikke går utover hverdagen eller setter bremser for sexlivet Anonymous poster hash: cc24f...e15
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Så lenge man klarer å la vær, altså ikke er avhengig, er det nok greit? Anonymous poster hash: faaa2...b3a
Sapientia Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Så lenge han ikke foretrekker en runk fremfor et sexliv med meg så legger ikke jeg meg opp i frekvensen på handlingen. Hvis det ble en stadig tilbakevendene preferanse å runke fremfor å ha sex så hadde det blitt et problem. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Så lenge han ikke foretrekker en runk fremfor et sexliv med meg så legger ikke jeg meg opp i frekvensen på handlingen. Hvis det ble en stadig tilbakevendene preferanse å runke fremfor å ha sex så hadde det blitt et problem. Helt enig. Sånn er dessverre typen min...Anonymous poster hash: 55d56...643
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Helt enig. Sånn er dessverre typen min...Anonymous poster hash: 55d56...643 Mister du tenning på han da eller blir du mest frustrert? Anonymous poster hash: e9bf0...25b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Jeg synes for mye runking er slitsomt. Greit om han gjør det når jeg ikke er til stede, men jeg synes ofte det er en skikkelig turn-off om det skjer for ofte. Helt ok at det skjer i forbindelse med sex eller en gang av og til i stedet for sex (mens jeg er tilstede), men om dette er noe han gjør daglig/ofte, synes jeg bare det blir rart. Enten jeg føler jeg ikke strekker til eller at han ikke klarer å vente. Som sagt spiller det ikke noen rolle for meg hva han gjør alene. Anonymous poster hash: 440b5...bb2
Betty Blue Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Så lenge det ikke går ut over hans lyst på meg, så er det akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Så lenge det ikke går ut over hans lyst på meg, så er det akkurat det samme. Men hva mener du med det? At det er feil at han ikke har lyst på sex en dag han har onanert? Anonymous poster hash: e9bf0...25b
Jonnabas Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Skulle ønske hun ville gjøre det ofte, jeg elsker når hun gjør det! 1
Betty Blue Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Men hva mener du med det? At det er feil at han ikke har lyst på sex en dag han har onanert? Anonymous poster hash: e9bf0...25b Haha, nei det er ikke det jeg mener . Tenker nok mer i retning av om en mann onanerte svært mye, men svært sjelden ville ha sex med meg. Men har ikke egentlig vært borte i problemstillingen noen gang. Jeg tror at det å onanere ofte kan være et tegn på et sterk seksualdrift, og at det vanligvis kommer partneren til gode også. Endret 13. juli 2014 av Ibsenfrue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå