Gå til innhold

PMS fra helvette!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gråter plutselig og uten forvarsel! Jeg er ensom og trist selv om jeg har fått flere meldinger fra venner som ønsker mitt selskap i kveld. Jeg sutrer og synes synd på meg selv mens jeg drikker pepsi max og raper høylydt foran tven. Jeg har så vondt i puppene at jeg tror de skal eksplodere snart. Jeg er oppblåst og ser ut som en stradet hval her jeg ligger på sofaen. Jeg har glemt å kjøpe stratos men orker ikke dra på butikken. Jeg hører på trist musikk og synger med. Jeg har på meg klær de fleste ikke ville blitt funnet død i engang. Som om ikke det er nok er det minst førtifem plussgrader her i huset.

ALT.ER.BARE.DRITT.AKKURAT.NÅ

(måtte bare få det ut)

Anonymous poster hash: e4ca7...c7c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA. Jeg har det HELT likt. Utrolig drit!!!!!!

Anonymous poster hash: 165d7...488
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, ikke akkuratt nå men har det lignende når det pms shitet starter!

Anonymous poster hash: 08ff6...5b9

Gjest Carousel
Skrevet

Jeg har det også helt likt i kveld, bortsett fra at jeg har masse snop. Det er nesten verre, for nå har jeg forspist meg så kraftig at jeg begynte å grine fordi det er ubehagelig, også føler jeg meg som en feit julegris. :(

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHHAHHHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D

Anonymous poster hash: bd9cd...b42
AnonymBruker
Skrevet

Takk for støtten jenter. Suget på stratosen ble tilslutt så stort at jeg rullet ut av sofaen og ned på Lime (jalla-b-gjeng-Kwik-E-mart-kjede her i hovedstaden) og gikk målrettet mot sjokoladehylla når jeg oppdager at den er TOM (!!!!). Jeg går rett i kassa, sniker foran alle burkadamene og spør med tårer i øyene hva faen som har skjedd med sjokoladen. Han stakkars iraneren i kassa stottrer frem at de måtte kaste all sjokoladen fordi den hadde smelta ..... "SMELTA????" Han nikket bekreftende og begynte å slå inn varene til burkadama fremst i køa. Jeg ga meg ikke.. "Du er fra Iran, sant?" Joda, ..han nikka. "og det er det passe varmt på sommeren, ikke sant??" ....han ser på meg oppgitt... "Men har dere sjokolade der eller?????" Nå lo både han og burkadame nr 1 godt av meg... Han sier han "bekager assa, men vi har ikke sjokolade nå pga den har smelta"

Jeg kjenner tårene presse på i det jeg forlater butikken.. Gidder jeg å gå opp til joker? Nei. ikke faen. Det gidder jeg ikke. På veien hjem går jeg forbi et butikkvindu og innser at jeg har minst 7 bilringer mer enn hva jeg er klar over. Jeg ringer typen min som er på guttetur i Amsterdam. "Hallo?" "Svar meg på EN ting, er jeg feit???" .....han: "å herregud.............. " ...Jeg forteller han om jallabutikken, om sjokoladen og om iraneren og burkadama ... så sier min kjære "Men jenta mi, jeg visste jo denne dagen ville komme nå som jeg er ute og reiser.. så jeg kjøpte stratos til deg før jeg dro, den ligger i grønnsaksskuffen" ..Min reaksjon: "HVEM FAEN ER DET SOM LEGGER SJOKOLADE I GRØNNSAKSSKUFFEN?????"

Snill er han da, det skal han ha.

Nå sitter jeg her da, med plata mi. eller.. det som er igjen av den.

TS

Anonymous poster hash: e4ca7...c7c
  • Liker 1
Skrevet

Hahah, ååå som jeg kjenner meg i gjen! Pms er noe dritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...