AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Har hatt den klassiske sommerforkjølelsen med tett bryst. Dette varte en mnd, da fikk jeg kortisom og antibiotika. Forkjølelsen gikk over (helt i slutten av kuren), men har hatt litt feber (37.5-38, mot 36.5 normalt) og vært en del sliten. Dette har vart en uke etter at kuren var slutt. Har ikke sjekket dette noe mer, men idag slo det meg at det kanskje kan være allergi (som var årsak til forkjølelsen)? Men får man feber av allergi?Anonymous poster hash: db594...490
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Man får ikke feber av allergi fra pollen. Men du kan ha en allergisk betinget astma som har gått over i bronkitt eller lungebetennelse.Anonymous poster hash: 45281...d30
Poeten Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Man får ikke feber av allergi fra pollen. Men du kan ha en allergisk betinget astma som har gått over i bronkitt eller lungebetennelse.Anonymous poster hash: 45281...d30 De fant verken bronkitt, lungebetennelse eller tegn til astma hos legen.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Hva har du da fått kortison og antibiotika for? Hadde du forhøyet crp?Anonymous poster hash: 45281...d30
Poeten Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Nei - crp var grei. De fant ikke ut hva det var, men testet hjerte, lunger og blod. Men legen mente jeg var såpass dårlig, og veldig tett i pusten - så de valgte å prøve kortison og breispektret antibiotika.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå