Gjest Whitestripes Skrevet 12. juli 2014 #21 Skrevet 12. juli 2014 Jeg er 18, har aldri hatt sex. Flere av de jeg kjenner påstår de mista jomfrudommen i 13-års-alderen. Jeg føler jeg henger veldig etter, men er ikke akkurat noe jeg kan gjøre med det. Anonymous poster hash: 6f95d...c0e Er det en konkurranse? Henger etter? Jeg skjønner ikke hva det skal være å stresse med. I stedet for å bare ha sex med en eller annen tilfeldig fyr bare for å miste møydommen, er det mye bedre å vente til du finner en du faktisk har lyst til å ha sex med.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #22 Skrevet 12. juli 2014 Uff, det er egentlig ekkelt. 13 år, håper det var med jevnaldrede i alle fall. Litt rart å lese dette. Har vært mye på girls1st.no/forum og lest. Der er det 12, 13, 14 åringer som mener de er klar for sex, 13 åringer som ber om hjelp med angrepiller osv. Synes TS virker veldig fornuftig.Anonymous poster hash: 23780...452
Charmander Skrevet 12. juli 2014 #23 Skrevet 12. juli 2014 (endret) TS: Ikke stress, jeg var jomfru lenge. :-) Det er et press, forstår det. Det er ikke noe rotterace bare så det er sagt. Gjør det når du er klar, med en du vil gjøre det med. Endret 12. juli 2014 av Charmander
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå