Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Noen som har vært der som har noen tips? Reiser på søndag. er det problematisk å komme seg fra festivalplassen til københavn dagen etter siste konsertdag?
Siam Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Det kan lønne seg å komme noen dager før selve konsertene begynner for å få seg en bra teltplass. Ellers er det bare å nyte festivallivet og den gode stemningen. Ikke stress for å få med deg flest mulig konserter, det skjer masse spennende utenfor konsertarenaene inne på festivalområdet. Og det er ikke noe problem å komme seg tilbake til København. Det går tog, det tar ca en halv time. Bare følg strømmen.... Kos deg masse!
MiniMjau Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 så kult! jeg reiser mandagskveld nedover! :-) gleder meg masse. Det går busser og tog innover til Køben på mandag. Men husk det er 100 000 andre som skal samme vei, så beregn gooooooooooooood tid, og ha goooooooooooood tålmodighet. 1 time i tog-kø er ikke uvanlig.Skal du rekke fly bør du ta det med i beregningen.... Hvis ikke så går det busser hjem til Norge fra inngangen på camping øst. Billetter kan kjøpes på festivalområdet. se www.roskildefestival.dk .klikk på "guide"
Gjest TomKrus Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Man skal da finne seg en bra plass, så lørdag kveld er man klar utenfor porten.
MiniMjau Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 Man skal da finne seg en bra plass' date=' så lørdag kveld er man klar utenfor porten.[/quote'] :-) hehe ! ja, greitt å være ute i god tid! Kos deg!
Gjest TomKrus Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Like så Men først er det Køben, fra og med nu!
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Hehe.. jeg jeg kommer til å henge utenfor campen før den åpner 27. tar buss i morgen ettemiddag! Gleder meg masse, men det ser jo ut til å bli litt regn da! og det er litt kjipt... Menmen, øllen leger alle sår:)
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Jo.. og foresten Vi kommer nok til å ta en utflukt eller to før konsertene starter. vi har hengelås på teltet, men er det noe sted å lege fra seg all baasjen? bokser e.l der det er plass til en hel stor sekk? og tusen takk for alle svar.
MiniMjau Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 det er sånn bagasje-depot inne på campen(Service-senteret), men ikke utefor. Da må du nok til Roskilde Stasjon eller til København Hovedbanegård. Du kan til og med lade mobben, hvis du har med egen lader. Koster 10,-, så kan du hente mobilen igjen etter noen timer. Hengelås på teltet hjelper ikke, vil noen inn i teltet ditt så skjærer de det opp. Men har du hengelås, så er du safe i forhold til forsikringsselskapet.
Sarabi Skrevet 25. juni 2004 #10 Skrevet 25. juni 2004 JEG VIL OG TIL ROSKILDE!!!! Var i fjor, og det er den mest skremmende og fantastiske opplevelsen jeg noen gang har hatt!! Tips: Bo på west, der er det minst bråk.. og det er ikke piss overalt. Ikke telt rett atmed toalettene (de STINKER i slutten av uka ) Heller ikke vedsidenav der man kan pusse tenner. Ellers anbefaler jeg IKKE å være dritings og legge deg alt for sent. Er det sol, våkner du kl 9 av solsteik i teltet, og man blir sinnsykt dårlig hvis man er fyllasyk. Spar drikkinga til slutten av uka Annbefaler også et stoooort telt der dere kan gjemme dere litt bort. Det finnes ikke skygger på området! Gled deg masse, for du kommer til å få en sinnsykt fin tur!! Hils Roskilde fra meg og si at jeg kommer til neste år... og ha en FANTASTISK tur :D du kan foresten lese litt på www.roskiled-festival.dk Mye grei info!
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #11 Skrevet 25. juni 2004 Hehe... takk for alle svar.. Har raida roskildesiden i flere måneder nå.. Veit ikke helt hva jeg gjør med det øst-vest greiene... alle motsier hverandre på det. men skal nok kose meg jeg:)
Gjest TomKrus Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Jeg anbefaler tidlig ankomst og øst i år pga store mengder regn.
Malou Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 Jeg anbefalte meg selv å bli hjemme! (Men jeg var ikke så langt unna da...) Noen som ble våte? Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #14 Skrevet 9. juli 2004 hehe.. alle ble nok våte Men det var en fantastisk tur. gleder meg allerede til neste år. så mange mennesker i godt humør tross dårlig vær, middels bra med artister og avlysning av et av de største trekkplasterne. Anbefales absolutt
Malou Skrevet 9. juli 2004 #15 Skrevet 9. juli 2004 Ja stemningen på Roskilde er noe helt spesielt, men jeg synes arrangørene ikke har stablet opp et godt nok program på beina de siste par årene, etter min smak. Selv ga jeg meg på toppen for to år siden, etter syv år i trekk. Jennifer
MiniMjau Skrevet 17. juni 2005 #16 Skrevet 17. juni 2005 NOen som skal nedover i år da? Satser vi på litt tørrere vær eller!?
MiniMjau Skrevet 22. juni 2005 #17 Skrevet 22. juni 2005 Er det ingen som skal ? :-) jeg gleder meg veldig ihvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå