Gå til innhold

Ultimate "Dra til helvete" melding?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde da følt og tenkt at jeg har såret denne personen og han bør få en beklagelse. Folk skal behandles med respekt.

Jeg er over denne mannen. Du kan tro hva du vil, men det er ikke noe jeg innbiller meg.

Anonymous poster hash: ecfc4...6c8

Hvis du er over ham er det ikke noe å diskutere. Ignorer ham, og gå videre.

Anonymous poster hash: d28c0...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T.S her

Han sender meldinger til meg. Senest i går. Jeg har gått videre etter to uker uten kontakt. Men så fikk jeg plutselig en melding. Jeg sender ikke meldingen ut av det blå.

Jeg har sagt "ha det"til han på to meldinger og sagt lykke til. Likevel sender han meldinger til han. Det er derfor jeg vil sende en slik melding neste gang han tar kontakt. Jeg er fullt klar over at jeg blir holdt på gress

Men å lyve å si jeg har funne en annen gidder jeg ikke.

Jeg har ingen problemer med å få meg en sengekamerat.

Ikke svar han, faen heller. Ignorer, ignorer, ignorer.

Skrevet

Ignorer.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ignorer han!

Skrevet

Høres helt sykt ut. Du tror dere er et par, og han blir samtidig sammen med en annen? Wow, dobbeltspill av en annen verden. Jeg hadde ikke klart å holde meg taus. Hadde i det minste sagt til nydama at han datet deg på siden.

Skrevet (endret)

Har opplevd det samme TS og tro meg:

Ingenting er verre for slike typer enn å bli totalt ignorert. De elsker å få bekreftet at de fortsatt kan playe og manipulere, og å få oppmerksomhet akkurat når det passer dem. Ved å ignorere viser du at du gir fullstendig faen.

Det er det som er den ultimate "Dra til helvete" meldingen :lur:

Endret av Sandie
  • Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet

Vet du hvem denne nye dama er Ts?

Du kan behandle mannen med taushet og heller at en telefon eller sende en melding til dama hans.

Hun vil gjerne vite hvilket fjols hun har blitt involvert i.

Det er ikke sikkert at hun vil være sammen med en løgnaktig fjott vet du ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan behandle mannen med taushet og heller at en telefon eller sende en melding til dama hans.

Ja, jeg vet hvem hun er. Kan fort sende en mld på facebook til hun, men jeg vil ikke synke ned på hans nivå.

Sender han meg flere meldinger skal jeg derimot vurdere det sterkt.

Skrevet (endret)

Den beste hevn er nok å ikke skrive noe som helst og heve deg over det :)

Om du skriver en sånn "ultimate-bitch"-melding vil han nok bare tenke at han er glad han er kvitt deg.

Endret av strawberry
  • Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

La ham være. Du oppnår ingen ting ved å snakke med ham eller sende meldinger til ham. Slett han fra facebook og slett numneret hans. Han har vært en drittsekk, og vet det innerst inne selv. Hvis du plager ham så gjør du på en måte opp for drittsekkoppførselen, og det blir liksom "greit". Ikke gi ham den luksusen.

AnonymBruker
Skrevet

Nye dama hans tror jo selvfølgelig på ham og ikke på eks'en hans da. Hadde IKKE begitt meg ned den veien... Da virker du fort både bitter, hevngjerrig og fortsatt forelsket.

Anonymous poster hash: 224aa...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nye dama hans tror jo selvfølgelig på ham og ikke på eks'en hans da. Hadde IKKE begitt meg ned den veien... Da virker du fort både bitter, hevngjerrig og fortsatt forelsket.

Anonymous poster hash: 224aa...7b8

Ja, og derfor går jeg ikke den veien

ts...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet hvem hun er. Kan fort sende en mld på facebook til hun, men jeg vil ikke synke ned på hans nivå.

Sender han meg flere meldinger skal jeg derimot vurdere det sterkt.

Ikke gjør det.!!!Det vil bare få deg til å fremstå som en patetisk, hevngjerrig og sjalu kjerring.

Anonymous poster hash: fa438...67b

• Liker 2
Skrevet

Her er jeg faktisk enig med flertallet: Kjør Silent Treatment. Som i total taushet, uansett om han peprer deg med meldinger. Og så går du lystig videre i livet ditt. Drit i ham. Han vet kanskje innerst, innerst inne at han ikke har oppført seg ok, men du skylder ham absolutt ingen verdens ting. Og jeg vet at det er ekstremt fristende å fyre av en kraftsalve, men ut ifra det du skriver om ham, så tror jeg at det vil være verre for ham om du bare er taus.

Skulle han derimot komme logrende tilbake og be om godt vær hvis det skjærer seg med nydama, så kan du for eksempel smile pent og konstatere tørt og enkelt "Beklager. Du fikk din sjanse hos meg, og du dreit skikkelig på draget med dobbeltspillet ditt. Jeg finner meg ikke i slik oppførsel. Lykke til videre". (Denne har jeg faktisk prøvd, og fyren stod der med haka mellom knærne da jeg snudde meg rundt og gikk). :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ultimate dra til helvete-melding i din situasjon er silent treatment. Han prøver jo bare å få i pose og sekk. "Hvordan går det med deg" liksom... Etter at han løy til deg og lurte deg trill rundt. Først behandler han deg som søppel og så skal han liksom ha empati og trøste deg samtidig som han knuller en annen. Forstår at du er sykt forbanna, indignert og sint. Men IKKE la ham få vite det. Slutt å svare ham og gå videre med livet ditt.

Anonymous poster hash: deb48...71e
  • Liker 3
Gjest Phoenix
Skrevet

Ultimate dra til helvete-melding i din situasjon er silent treatment. Han prøver jo bare å få i pose og sekk. "Hvordan går det med deg" liksom... Etter at han løy til deg og lurte deg trill rundt. Først behandler han deg som søppel og så skal han liksom ha empati og trøste deg samtidig som han knuller en annen. Forstår at du er sykt forbanna, indignert og sint. Men IKKE la ham få vite det. Slutt å svare ham og gå videre med livet ditt.

Jeg er helt enig, og skulle akkurat til å si det samme. Sender du en melding så viser du at du faktisk bryr deg, og du gir han mer kontroll. La det være slutt, ikke svar han og ikke la det være mer å snakke om. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ting som burde funke.. - Den nye typen min har større kuk enn deg. - Jeg faket hver gang med deg. - Ta å dra så langt opp under helevete som du kan komme deg din lille dritt. Noe sånt..

Anonymous poster hash: 5738b...87d
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at det blir et antiklimaks å skulle prøve å stappe all frustrasjon og sinne inni en ball for så å få ballen til å forsvinne, i stedet for å smelle den rett i trynet på ham. Men kan du ikke skrive et brev, hvor du skriver ned absolutt alt om hvor vanvittig sint du er på ham og hvor utrolig patetisk han er, for så å brenne det opp? Hjelper faktisk veldig, veldig mye bare å få ting ut av hodet og ned på papiret. Og samtidig bestemme deg for at han ikke klarer å knekke deg, du har stor tro på kjærligheten og på at det faktisk finnes skikkelige menn der ute :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...