Gå til innhold

Ultimate "Dra til helvete" melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den ultimate melding der du ber en person dra til helvete? Jeg tremger tips. Denne mannen såret meg dypt ved å bli sammen med en dame da jeg trodde vi var et par.

Jeg har lyst å fortelle han at han er et rævhol og at oppførselen hans er totalt uakseptabelt.

Men vil ordlegge meg på en fin måte, men at han allikevell leser igjennom linjene. En litt sånn "jeg-klarer-meg-fint-uten-slike-mennesker-i-livet-mitt melding.

Kan du hjelpe meg med noen ord? Jeg vet at det er mange her inne som er god på det 😊

Anonymous poster hash: 2820a...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han sendt sms til deg, da? Om du bare tenker å sende ham en sms ut av det blå, vil du jo uansett formidle at du bryr deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke skriv noe til han, ignorer han. Det er det som sårer aller mest..

Anonymous poster hash: db767...927
  • Liker 1
Skrevet

Først og fremst, jeg skjønner deg veldig godt, jeg skjønner at du har lyst å be han "dra til helvete". Men for å være helt ærlig, så vil du ikke vinne noe på det, heller bare tape din egen stolthet. Han gir jo åpenbart langt faen i hva du mener eller føler, det har han jo vist ved å bli sammen med en annen dame, mens du trodde dere var et par. Om du sender en slik melding vil han bare se hvor bitter du er, og det er ikke noe du vil han skal vite. Selv om jeg har vært der du er og skjønner hvordan du føler, så vil jeg råde deg til å heve deg over det og komme deg videre i livet. Ikke tap noe stolthet på en slik idiot. Kom deg videre, du vil ikke angre på det :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enn melding der det står at "ser ut som jeg tok feil av deg" hvor du også skriver mye mer pleier å stikke dypt. Ikke spør meg hvorfor, men det fungerer hver gang.

Anonymous poster hash: 596be...a5c
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke interrese av å bruke tid på deg lengre ha truffet en fantastisk fyr.....

Anonymous poster hash: 8c801...bb6

Skrevet

Jeg er enig med belle_

Skriver du en såret-sint-leimeg-melding så kan du ende opp med å bare bli enda mer sint-såret-leideg hvis du ikke får noen tilbakemelding. Muligheten er stor for at han ikke bryr seg om hva du føler siden han har blitt sammen med en annen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil drite i om du skriver, han driter i om du ikke skriver. Og han driter i hva du skriver. Han har funnet noen han synes er bedre enn deg...deal with it! Sånne ting skjer hele tiden, og det er ikke noe forskjell på kjønnene når det kommer til sånn atferd.

Finn deg noe nytt å pule. Ta kompisen han, det er det eneste som kan få han til å reagere. Eller faren hans kanskje;-)

Anonymous poster hash: d9e5f...ffa

• Liker 4
Skrevet

"Dra til helvete"

AnonymBruker
Skrevet

T.S her

Han sender meldinger til meg. Senest i går. Jeg har gått videre etter to uker uten kontakt. Men så fikk jeg plutselig en melding. Jeg sender ikke meldingen ut av det blå.

Jeg har sagt "ha det"til han på to meldinger og sagt lykke til. Likevel sender han meldinger til han. Det er derfor jeg vil sende en slik melding neste gang han tar kontakt. Jeg er fullt klar over at jeg blir holdt på gress

Men å lyve å si jeg har funne en annen gidder jeg ikke.

Jeg har ingen problemer med å få meg en sengekamerat.

Anonymous poster hash: ecfc4...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Hva skrev han i siste melding da?

Anonymous poster hash: d28c0...593
AnonymBruker
Skrevet

Han kom med en løgn, (jeg vet det er løgn, men han tror visstnok jeg er så dum at jeg tror han) også forklarte han hva den løgnen var også lurte han på hvordan det gikk med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke tar kontakt, skriver du ingenting. Hvis han tar kontakt, skriver du bare tilbake at du ikke er interessert i å date ham mer.

Da viser du selvrespekt ved å ikke underholde ham mer samt at du kan få en bedre ved at du avslutter og (tilsynelatende) ikke er forbanna fordi du ikke er investert.

Anonymous poster hash: d28c0...593
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingenting du kan skrive som gjør at han bryr seg.

Han skjønner jo at du er gal etter ham og at uansett hva du skriver så er det fordi du er skuffet og sint.

Anonymous poster hash: b163e...0c8
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg er ikke gal etter han.

Jeg er jo skuffet og såret! På samme måte om det hadde vært en venn/kamerat som hadde gjort noe sårende. Syns det er helt greit at han får vite at han har såret meg.

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg er ikke gal etter han.

Jeg er jo skuffet og såret! På samme måte om det hadde vært en venn/kamerat som hadde gjort noe sårende. Syns det er helt greit at han får vite at han har såret meg.

Riiiight. Som sagt finnes det ingenting du kan skrive som gjør at han bryr seg. Hva hadde du følt om en av de mennene du ikke har vært interessert i hadde skrevet en slik melding? Nemlig.

Anonymous poster hash: b163e...0c8

AnonymBruker
Skrevet

T.S her

Han sender meldinger til meg. Senest i går. Jeg har gått videre etter to uker uten kontakt. Men så fikk jeg plutselig en melding. Jeg sender ikke meldingen ut av det blå.

Jeg har sagt "ha det"til han på to meldinger og sagt lykke til. Likevel sender han meldinger til han. Det er derfor jeg vil sende en slik melding neste gang han tar kontakt. Jeg er fullt klar over at jeg blir holdt på gress

Men å lyve å si jeg har funne en annen gidder jeg ikke.

Jeg har ingen problemer med å få meg en sengekamerat. Anonymous poster hash: ecfc4...6c8

Når det er slik det ligger an, forholder du deg taus.

Du har sagt hadet og er ferdig med fyren.

Taushet er det sterkeste våpenet du kan bruke, da vet han ingenting om hva du mener, tenker eller gjør på.

Fyren er vel ikke stokk dum?

Anonymous poster hash: 8c801...bb6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden han skriver sms til deg så hadde jeg enten latt være å svare og ignorert han helt, eller så hadde jeg skrevet noe som dette : Glad jeg fant ut hvordan du er, og gidder ikke bruke mere tid og energi på deg.

Anonymous poster hash: b842c...e12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde da følt og tenkt at jeg har såret denne personen og han bør få en beklagelse. Folk skal behandles med respekt.

Jeg er over denne mannen. Du kan tro hva du vil, men det er ikke noe jeg innbiller meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...