Gå til innhold

Tørker opp etter seg ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man knuller eller gir en blowjob, og partner spruter i ansiktet ditt, eller andre steder på kroppen din.... har du opplevd eller pleier partner å tørke opp etter seg med et håndkle eller noe ? - altså hjelper til ?

Anonymous poster hash: 8a5fb...ce9
Videoannonse
Annonse
Gjest Andrea93
Skrevet

Hender han tar det med hånda fra ansiktet mitt, så slikker jeg det av derfra - men skulle han tørket meg med et håndkle hadde det vært skikkelig turn-off syns jeg.

Gjest Coolaid
Skrevet
Andrea93, on 12 Jul 2014 - 10:48, said:

Hender han tar det med hånda fra ansiktet mitt, så slikker jeg det av derfra - men skulle han tørket meg med et håndkle hadde det vært skikkelig turn-off syns jeg.

Jeg vet ikke hva som er mest turn-off for mange mennesker... slikke av eller bli( kjærlig) tørket av med et håndkle eller noe... :fnise:

Skrevet

Smiiil.

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest turn-off for mange mennesker... slikke av eller bli( kjærlig) tørket av med et håndkle eller noe... :fnise:

Du har nok rett :) For meg hadde det blitt altfor klinisk om han skulle løpt etter håndkle. Sex kan gjerne være litt skittent :)
Skrevet

:bond:

Hvis jeg hadde hatt sex med en gutt hadde han værsågod fått tørke opp etter seg.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker papir, og begge hjelper til :)

Anonymous poster hash: 64cfd...6a9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvsagt! Hvis jeg ligger på rygg og han spruter utover kroppen min, så er det han som strekker seg etter papir og tørker opp så det ikke renner i sengetøyet. Kommer jo an på hva som er praktisk i settingen?

Anonymous poster hash: f9958...1bd
Skrevet

Vi bruker papir, og begge hjelper til :)

Anonymous poster hash: 64cfd...6a9

Samme her :P

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg ville nå mene at det er mannens plikt å slikke deg ren jeg! Har han vært så jævlig å sprutet deg full av allt det illeluktende og klebrige slimet sitt, får han sannelig min hatt være mann nok til å "vaske" deg også!

:fnise: :fnise: :fnise: ...seriøst....er vel greit å ha litt håndkle å få bort det værste vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...