Gå til innhold

Samme kjole to dager på rad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en kjole som jeg føler meg veldig vel i. Sjelden jeg finner klær som jeg føler meg ekstra fin i. Men kan jeg bruke kjolen to dager på rad, sammen med omtrent de samme menneskene? Er det "lov"? Jeg vet at jeg må gjøre som jeg vil, men pleier dere reagere på sånt? Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre gjør.

Anonymous poster hash: 514ea...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nylig kjøpt en kjole som jeg føler meg veldig vel i. Sjelden jeg finner klær som jeg føler meg ekstra fin i. Men kan jeg bruke kjolen to dager på rad, sammen med omtrent de samme menneskene? Er det "lov"? Jeg vet at jeg må gjøre som jeg vil, men pleier dere reagere på sånt? Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre gjør.

Anonymous poster hash: 514ea...7a2

Jeg reagerer ikke på det

Kos deg i sommer i den kledelige nye kjolen din! :)

Anonymous poster hash: 6d459...161

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall er det kun venninnene dine som vil reagere på det vil jeg tru. Jeg hadde aldri lagt merke til det forutenom at du var flott på dag 1 og dag 2. ^^

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du det.

Anonymous poster hash: b7be6...ee7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den ren er det lov.



Anonymous poster hash: 38ce9...f49
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt greit, så lenge tøyet er rent. Men skjønner hvis du er redd for at andre skal syns du er "slaskete" - jeg er redd for det samme når jeg finner plagg jeg liker. Men for alt de vet, så kan jeg ha flere eksemplarer av samme plagg (noe som for øvrig er tilfellet noen ganger). :wink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge kjolen ikke ligger rett mot huden er det helt uproblematisk.

Anonymous poster hash: 21414...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da går jeg for kjolen en dag til :-) Vasker den selvsagt mellom hver bruk :)

Anonymous poster hash: 514ea...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ingen problemer overhodet.

Gjør ofte akkurat det samme som du funderte på :)

Skyller opp kjolen på kvelden, bytter tilbehøret, og er good to go morgenen etter.

En annen caridgan, noen andre smykker, sko og belte i andre farver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig kjøpt en kjole som jeg føler meg veldig vel i. Sjelden jeg finner klær som jeg føler meg ekstra fin i. Men kan jeg bruke kjolen to dager på rad, sammen med omtrent de samme menneskene? Er det "lov"? Jeg vet at jeg må gjøre som jeg vil, men pleier dere reagere på sånt? Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre gjør.Anonymous poster hash: 514ea...7a2

Hvorfor bryr du deg om hva andre mener om hva du gjør da?

Bruk den samme kjolen hver dag en hel uke hvis du vil... Kan jo variere tilbehøret.

Anonymous poster hash: 63554...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan absolutt variere tilbehøret:-) Jeg liker å tro at jeg ikke bryr meg om hva andre mener, men jeg vet jo hvordan damer kan være :-P

Anonymous poster hash: 514ea...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ, skyller dere tøyet etter en dag? Det skjønner jeg ikke helt greia med, med mindre tøyet er utsvett og møkkete.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hæ, skyller dere tøyet etter en dag? Det skjønner jeg ikke helt greia med, med mindre tøyet er utsvett og møkkete.

Sånn som temperaturen har vært her den siste tiden så gjør jeg det ja :fnise:

- det kortporgrammet i maskinen er jeg veldig glad i når det er så varmt som det er nå og de bygger om på kontoret så air conditionen ikke er i drift og alle har vinduer åpne... men det blir varmt.

Slenger bare bh'en og kjolen inn på kortprogram 40 grader, rister og henger til tørk over natten.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ofte i samme kjole 2 og 3 dager etter hverandre. Men jeg vasker den om kvelden og henger den til tørk natten over på badet.

Går aldri med samme kjole eller overdel 2 dager etter hverandre uten å vaske det i mellom. Nyvasket undertøy, strømper og overdel er et must, hver eneste dag.

Anonymous poster hash: c9ad3...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg tenker også sånn - ofte!

Om jeg har på meg et antrekk som jeg føler meg ekstra fin i, eller ikke har tid til å sette sammen et nytt morgenen etter, lurer jeg på om jeg kan ha på meg det samme igjen.

Men to dager på rad tror jeg er lov. Har du den på deg en uke i strekk tror jeg folk begynner på å lure om du mangler kreativitet og om du aldri skal vaske :P

Om du føler det blir for mye av det samme kan du kanskje prøve med nytt tilbehør? Evt boots, annen hårfrisyre og kanskje en cardican om det ikke er for varmt til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Går ofte i samme kjole 2 og 3 dager etter hverandre. Men jeg vasker den om kvelden og henger den til tørk natten over på badet.

Går aldri med samme kjole eller overdel 2 dager etter hverandre uten å vaske det i mellom. Nyvasket undertøy, strømper og overdel er et must, hver eneste dag.

Anonymous poster hash: c9ad3...3a6

Jeg har NADA problemer med å bruke samme ullkjole to dager på rad uten å vaske den, - på vinteren.

Klarer ikke se hvorfor det må vaskes om den skal bruke mandag og tirsdag, men ikke trenger vaskes om den skal brukes mandag og onsdag? :klo:

- det høres mest psykisk ut, og svært lite fysisk, akkurat det vaskebehovet.

- men slik som nå, hvor man blir litt fuktig på huden, liker jeg å skylle opp kjolen og bh'en.

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har NADA problemer med å bruke samme ullkjole to dager på rad uten å vaske den, - på vinteren.

Klarer ikke se hvorfor det må vaskes om den skal bruke mandag og tirsdag, men ikke trenger vaskes om den skal brukes mandag og onsdag? :klo:

- det høres mest psykisk ut, og svært lite fysisk, akkurat det vaskebehovet.

- men slik som nå, hvor man blir litt fuktig på huden, liker jeg å skylle opp kjolen og bh'en.

Kan ikke se at jeg har skrevet noe sted at jeg går med samme kjole eller overdel /bh mandag og onsdag uten å vaske.

De klærne jeg har gått en dag eller noen timer i blir vasket før jeg tar dem på meg igjen.

Fordi jeg har sensitiv hud, og fordi jeg ikke er komofortabel med å ta på meg halvskitne klær når jeg er nydusja om morgen.

og fordi jeg har vært mye alvorlig syk og ikke klart å stelle meg i perioder så er det å få dusje, pusse tenner og kle seg i rent og pent tøy noe som gir meg en god følelse.

Ullkjoler om vinteren blir og vasket sammen med ullstrømpebuksene etter en dags bruk.

Men jeg har en ny og god vaskemaskin.

Anonymous poster hash: c9ad3...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...