AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Noen som har noen erfaringer til denne dietten? Tips og råd til hvordan man skal klare å holde den? Anonymous poster hash: 7cda5...348
Thorn Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Min mor har gått på den i noen måneder, hun har gått ned over ti kilo. Hun syns det er lett som en plett, og så langt ser det ikke ut til at hun har problem med å følge dietten. Hun spiser nesten bare frukt de dagene hun spiser lite (også spiser hun mindre de andre dagene også, men spiser fortsatt snacks og usunn mat). Hun har lagt fastedagene til dager hun er lenge på jobb, slik at hun ikke blir gående hjemme og tenke på at hun er sulten, og har alle muligheter til å lage seg mat når som helst. Tror det kan være veldig smart! Den funket ikke for meg. Fastedagene var superenkle, jeg kunne sikkert lett gått hele dagen uten å spise i hele tatt også, og hadde mye energi på fastedagene. Men dagen etter faste var jeg helt tom for energi, orket ingenting. Bare det å gå til bussen var tungt! Det var rett og slett ikke verdt det. For meg funker det bedre å spise mindre jevnt over, og beholde energinivået. Endret 11. juli 2014 av Thorn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå