Gå til innhold

Billig overnatting for tre i Amsterdam

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vrient å finne overnatting til tre, skjønner ikke at man ikke har gjort dette enklere. Vi har funnet ett sted, men skulle gjerne hatt noen alternativer å velge mellom. Noen som har noen steder å anbefale (enten overnattingssteder eller nettsteder). Vi har bare sett på hostelbookers så langt, prøver å holde oss under 400 kr/natt.

Blir så oppgitt over de jeg skal reise med også. Det er ikke jeg som har tatt initiativ til denne turen, men det er hovedsakelig jeg som sjekker fly og overnatting, og jeg som må bestille alt sammen også. Den ene har sett litt på fly, men er helt umulig å få tak i både på sms og Facebook. Fatter ikke at det er mulig å være så lite tilgjengelig i en kritisk planleggingsfase (vi skal snart reise) og samtidig ikke si noe om hva som foregår. Den andre har vært en milliard ganger bedre på dette med å kommunisere. Ringer meg, svarer kjapt på mine forslag også, men denne personen evner ikke å sjekke noe selv. Argh.

Anonymous poster hash: 7dacd...8ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde på familierom på Ibis Style Amsterdam Amstel i mars, betalte vel rundt 700 kr natta der. Sjekk ut, der var også et annet hotell i samme kjede like ved. Noe særlig lavere i pris er vel vanskelig å få til, særlig hvis du skal reise ganske snart.

AnonymBruker
Skrevet

Ibis pleier å være rimelige og ha god kvalitet (over hele Europa).

Regner med at dere mener 400 per person og ikke for et rom med 3 sengeplasser? Tror neppe at dere får hotell til 400 per rom, men per person burde det går fint. Tror jeg betalte rundt 500 for et dobbeltrom i Amsterdam og da hadde jeg det for meg selv.

Anonymous poster hash: f28c2...760
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bestille på hotels.com. De har både hotell, motell, hostell og camping på nettsiden.

Sist jeg var i Amsterdam sov jeg på Hotell Mozart. Det var et enkelt hotell, men utrolig fint og rent. Likte meg kjempegodt. Veldig sentralt også. Lå ved en kanal.

Anonymous poster hash: 10665...be2
AnonymBruker
Skrevet

På hotels.com har jeg iblant vært så heldig å få et hotellrom for 3 personer for 300 kr natta for alle 3!

Anonymous poster hash: 10665...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...