AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Heisann. Jeg har de siste ukene jobbet for å ta av noen kilo. Ikke mange, kun rundt 5-6. Men uansett, det er vanskelig - det er de siste kiloene, som kroppen strengt tatt ikke trenger å kvitte seg med. Hvilket vil si at det er hardt. I vekttapsperioden har jeg kuttet ut alkohol. Jeg pleide å ta et glass vin nå og da men fant ut at det forhindret vektnedgang til tross for at jeg beregnet inn kaloriene. Idag var jeg i et selskap som innebar noe buffett, kake og vin. Jeg spiste og drakk litt, men ikke mye. Det virker som jeg omtrent har utviklet en slags intoleranse. Jeg har ikke spist ren karbo på ukesvis og er fullstendig kvalm etter bare litt alkohol. Jeg pleide å kunne drikke endel, nå stod jeg over toalettet etter et par glass vin. Jeg har kastet opp, men kun litt. Jeg logger hver eneste dag og beregner kaloriinntak. Det jeg lurer på er ift. kalorier idag. Skal jeg slette chorizoen som kom opp igjen? Jeg er veldig forsiktig med å telle hver eneste dag, for av erfaring vet jeg at det er viktig. Hvor lenge skal maten ligge i magen for å telle? Hvor lang tid fra spising til oppkast for at det nullstilles? Anonymous poster hash: dae64...25d
pantora Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Dersom du trenger ha så stålkontroll at du må vite om kaloriene telles etter å ha blitt dårlig av ET måltid, EN gang, EN dag, så har du et problem.
Gjest Daenerys Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 du må få hjelp med dette før det kommer ut av kontroll kjære deg! om du reagerer sånn på ET måltid så er psyken din ikke helt god, hjernen din tror at du faktisk ikke må spise det for alt i verden! vær så snill, skaff deg hjelp! Anonymous poster hash: c27c1...041 1
Gjest Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Kjære trådstarter. Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle nettsiden til IKS. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Mvh Ann Christin
Fremhevede innlegg