Gå til innhold

Noen som har peiling på IKEA-sofaer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Er på jakt etter ny sofa til kjellerstuen i huset, helst en som er skikkelig myk og god! :) Har hatt en som har vært ganske hard der frem til nå, så nå vil jeg ha en sofa man bare synker nedi!

Kikker litt på nettsidene til IKEA, og ser merkene "Tidafors", "Ektorp", "Karlstad"..

Noen som har prøvesittet / hatt noen av disse sofaene og som kan gå god for hvilket sofamerke som har de desidert mykeste sofaene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? :)

AnonymBruker
Skrevet

Kivik-serien er fantastisk god å sitte i. Flott og god sofa til en rimelig pris :)

Anonymous poster hash: fd179...528
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i Ektorp :)

Anonymous poster hash: fce9d...fec
Gjest Knuse
Skrevet (endret)

Har hatt Ektorp før og putene ble fort "slappe". Måtte banke de opp hele tiden og seteputene ble fort flate og slitt. Har hatt Karlstad i 4 måneder nå og so far so good :)

Ektorp er for øvrig mykere å sitte i enn Karlstad, men liker Karlstad bedre jeg da.

Endret av Knuse
Skrevet

Jeg har Ektorp, og er strålende fornøyd. Det er en skikkelig god deige-seg-i-sofaen-sofa, herlig å slange seg i med en god bok eller en god film. Den synker litt sammen, men jeg syns ikke det har vært så gale som jeg hadde trodd på forhånd :)

• Liker 1
Skrevet

Ok, takk for svar :)

Ingen som har erfaring med "Tidafors" ?

AnonymBruker
Skrevet

Må du absolutt ha Ikea? Om du følger med, så pleier bohus og skeidar å ha veldig gode priser på sofaer i august, sånn hvis det absolutt er fordi det skal være billig...

Anonymous poster hash: 73225...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...