Gå til innhold

Tarifflønn - butikkmedarbeider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg har fått med meg at lønnssatsene har økt, for jeg fikk etterbetalt en del i juni pga dette. Er det noen som vet hva timeslønnen på lønnstrinn 3 er nå? Før var den jo på 148,2.. Skulle gjerne visst det, da det er enklere å regne lønnen med korrekte tall :)

Hilsen litt frustrert student med sommerjobb... :)

Anonymous poster hash: 1ae77...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

gjelder dette for alle butikkmedarbeidere?

Anonymous poster hash: 76245...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er samme for alle som følger tariffen for Handel & Kontor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har fått med meg at lønnssatsene har økt, for jeg fikk etterbetalt en del i juni pga dette. Er det noen som vet hva timeslønnen på lønnstrinn 3 er nå? Før var den jo på 148,2.. Skulle gjerne visst det, da det er enklere å regne lønnen med korrekte tall :)

Hilsen litt frustrert student med sommerjobb... :)

Jeg jobber som en butikkmedarbeider selv, og tjener 148kr i timen. Hvilken lønnssats snakker du om, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også butikkmedarbeider, og har 140kr timen. Kan man egentlig kreve mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber som en butikkmedarbeider selv, og tjener 148kr i timen. Hvilken lønnssats snakker du om, egentlig?

På lønnstrinn 3 var satsen 148,2 kroner i timen i 2013. De var ferdige med forhandlingene på vårparten, og lønnen har økt, men jeg vet ikke hvor mye. Det er det jeg prøver å finne ut av; den nye timelønnen.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lønnstrinn 3 er kr 151,70 nå.

Her er lønnstabell for HK-Virke-tariffen: http://www.virke.no/virkehjelperdeg/tariff/Documents/Tariffnytt%202014%20nr%205%20-%20tariffrevisjon%202014%20Virke-HK.pdf

Anonymous poster hash: 83465...0dc

Tusen takk :)

Jeg er sikkert litt træig, men har tilleggene også økt? Er jo 22 kroner etter klokken 18, eller økes det med 3,5 kroner i timen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Jeg er sikkert litt træig, men har tilleggene også økt? Er jo 22 kroner etter klokken 18, eller økes det med 3,5 kroner i timen?

Er 22 kr etter 18 på hverdager. :) Og 45 kr etter 21, 45 kr på lørdager kl 13-16, og 90 kr lørdag etter kl 16. Også har det økt til 96 kr på søndager. Men står ikke alt dette på lønnsslippen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også butikkmedarbeider, og har 140kr timen. Kan man egentlig kreve mer?

hvis butikken ikke har tariff avtale kan du vel ikke kreve mer. Du burde heller ikke kreve men heller forhandle med sjefen..

Anonymous poster hash: 4bc15...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 22 kr etter 18 på hverdager. :) Og 45 kr etter 21, 45 kr på lørdager kl 13-16, og 90 kr lørdag etter kl 16. Også har det økt til 96 kr på søndager. Men står ikke alt dette på lønnsslippen din? :)

Jo, det er jeg klar over. Spørsmålet var mer om tilleggene også har økt, eller om det bare var timeslønna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, det er jeg klar over. Spørsmålet var mer om tilleggene også har økt, eller om det bare var timeslønna :)

Det står jo i det skrivet at UB-tillegg på søndag har økt til kr 96,-. De andre tilleggene er følgelig som før.

Anonymous poster hash: 83465...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...