Gjest Hvithai Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 (endret) http://www.dagbladet.no/2014/07/11/nyheter/terrorister/syria/isil/34283224/ Endelig gjør isalistene noe fornuftig. I likhet med mange andre har jeg fryktet hva som vil skje når de tikkende bombene "nordmenn" som har dratt til Irak for hellig krig kommer tilbake til Norge.... Nå ser det ut som om vi slipper deres retur ...De blir rett og slett halshugget om de ikke lenger vil være med på den "hellige" krigen. . . . Svært sjeldent får vi både i pose og sekk, men her slipper vi både å få islamistene tilbake på norsk trygd pluss at vi skremmer flere fra å dra ned til Irak. Endret 11. juli 2014 av Hvithai 1
Mann 42 Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Vel, om det stemmer at ISIL henretter weekend warriors, så kan det kanskje dempe entusiasmen blant hjemlige islamister. Men det er visst et omstridt tema, og jeg ser at PST ikke vil si noe om saken. Artikkelen klargjør i det minste hvorfor det er så stille fra Profetens Ummah nå om dagen. Hele den harde kjernen er jo i ISIL`s tjeneste, og får ikke lov til å reise hjem. Good riddance. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Dette sier vel litt om ISILs brutalitet, uten at det kan overraske noen at de har null problemer med å ta livet av sine egne også. Du skal ikke se helt bort fra at noen av dem overgir seg til eller blir fanget av irakiske myndigheter, havner i fengsel og roper ut om at Norge med sine demokratiske verdier må redde sine statsborgere fra utenlandsk fangenskap. Da kan Bolivia-Brendemo få seg noen rivaler i meningsløs og patetisk syting over den norske stats juridiske bistand til nordmenn i utlandet. Anonymous poster hash: b72b9...2b7
Mann 42 Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Dette sier vel litt om ISILs brutalitet, uten at det kan overraske noen at de har null problemer med å ta livet av sine egne også. Du skal ikke se helt bort fra at noen av dem overgir seg til eller blir fanget av irakiske myndigheter, havner i fengsel og roper ut om at Norge med sine demokratiske verdier må redde sine statsborgere fra utenlandsk fangenskap. Da kan Bolivia-Brendemo få seg noen rivaler i meningsløs og patetisk syting over den norske stats juridiske bistand til nordmenn i utlandet. Anonymous poster hash: b72b9...2b7 Jeg tror ikke det blir aktuelt med noe fangenskap for ISIL-kjempere som evt tas av irakiske styrker. Jeg tror det blir en kjapp og klissete slutt på dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå