kvakk_ Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Noen som bruker eller har erfaring med cerazette p-piller? Hadde mye blødninger da jeg prøvde microgynon og har nå fått denne istedenfor. Er det vanlig å få en del blødninger i starten på denne også? Det går vel ikke an å hoppe over mensen på disse p-pillene sånn man kan på en del andre?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Det er ikke mulig å hoppe over mensen nei, for du har ikke pillefri/sukkerpiller en uke jeg gikk på cerazette, husker ikke hvordan det var i starten men jeg fikk så og si aldri mensen da jeg gikk på de. Gikk på de i tre år før jeg fikk blødninger og mensen veldig uregelmessig. Men frem til da så fungerte de veldig greit Anonymous poster hash: ca6b5...dc9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg måtte bytte fra de, for jeg gikk med konstante småblødninger... Blir det ikke bedre etter 3 mnd, så spør legen om å bytte... Anonymous poster hash: 0b0a4...001
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Jeg mistet mensen helt på Cerazette. Ca 25% av brukerne gjør det Anonymous poster hash: dbffc...43b
Sillicious Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Halloo, det er miiiinipilleeeer, ikke p-piller Pass på å ta de til samme tid hver dag, så close som mulig iallefall. Med disse tar du piller hver eneste dag, uansett! Ingen pause, jeg også mistet mensen helt, takk gud for det! Overrasker meg at det er bare 25% som mister det, synes det virker som mesteparten, jeg Mellomblødninger er vanlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå