AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Det har vært en del emner om dette tidligere, men jeg lurer på hvordan du som dame ville reagert dersom du fant den du er forelsket i tilfeldig mens han onanerte? Ikke at han gjorde det for å provosere, men at du tilfeldig oppdaget han på et litt bortgjemt sted. Ville du blitt kåt eller ville du synes det var ekkelt? Gjerne skriv også om du er sammen med han eller om du bare drømmer om han. Anonymous poster hash: 53ae4...af8
Gjest Teta Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Det spørs litt hvor dette bortgjemte stedet var. Hvis det var i en krok i butikken ville jeg blitt forskrekket og flau.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Helt ærlig, så ville jeg ha blitt ille berørt som umiddelbar reaksjon, uansett om jeg var sammen med ham eller forelsket i ham eller det var en ukjent. Nettopp fordi det å onanere er en privat greie, og jeg hadde blitt litt paff som hadde bust inn på noen som holdt på med noe såpass privat. Litt som å ta noen på fersken når de driter, når de har glemt å stenge døra. Å plutselig komme over noen som onanerer fremstår ikke for meg som noe sexy, men heller som at jeg (eller han) hadde brutt en privat intimgrense. Det ville kommet for brått på til å være som en "på-knapp" for at jeg skulle blitt kåt av synet. Derimot en mann som onanerer som en del av vårt felles sexliv kan være flott å se på. Som dersom mannen min møter blikket mitt i speilet når han står i dusjen og jeg sminker meg og tar noen runketak. Da må jeg gjerne sminkes to ganger. Anonymous poster hash: 0149d...d60 1
Sapientia Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Hverken kåt eller ekkelt som umiddelbar reaksjon. Hadde vel bare smilt til kjæresten. Om han hadde invitert meg meg med så hadde jeg nok sagt ja 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Hadde synes det var ekkelt og uhygienisk. Hadde nok ikke vært forelsket mer i han etter å ha oppdaget noe sånt. Anonymous poster hash: 179b1...b8c 2
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Hadde synes det var ekkelt og uhygienisk. Hadde nok ikke vært forelsket mer i han etter å ha oppdaget noe sånt.Anonymous poster hash: 179b1...b8c Stakkars mann.... Hva er problemet? Man inviterer seg med, pent og forsiktig, og håper man ønskes velkommen. 5
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 AnonymBruker, on 11 Jul 2014 - 13:14, said: Hadde synes det var ekkelt og uhygienisk. Hadde nok ikke vært forelsket mer i han etter å ha oppdaget noe sånt.Anonymous poster hash: 179b1...b8c Ekkelt og uhygienisk ? Rart sånne kommentarer alltid er fra en ab bruker.
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Man forstyrrer et høyst privat øyeblikk. Når man først er til bry så kan man vel like godt bli med....
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Ekkelt og uhygienisk ? Rart sånne kommentarer alltid er fra en ab bruker. Det er jo bevist at det er uhygienisk, vet ikke hvorfor noen menn vil ha bakterier fra penis på hendene? så det er det ikke noe å si på. Er ikke alle som tenner på det og derfor er det ekkelt etter min mening Anonymous poster hash: 179b1...b8c
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Det er jo bevist at det er uhygienisk, vet ikke hvorfor noen menn vil ha bakterier fra penis på hendene? så det er det ikke noe å si på. Er ikke alle som tenner på det og derfor er det ekkelt etter min mening Anonymous poster hash: 179b1...b8c 5
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 AnonymBruker, on 11 Jul 2014 - 13:35, said: Det er jo bevist at det er uhygienisk, vet ikke hvorfor noen menn vil ha bakterier fra penis på hendene? så det er det ikke noe å si på. Er ikke alle som tenner på det og derfor er det ekkelt etter min mening Anonymous poster hash: 179b1...b8c De kildene har jeg lyst å se..... Dersom "alle" hadde tent på det da...ville det da ikke vært ekkelt ?
Gjest Bud Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Det spørs litt hvor dette bortgjemte stedet var. Hvis det var i en krok i butikken ville jeg blitt forskrekket og flau. Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke det var i en sånn setting TS mente
Gjest Eurodice Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Det er jo bevist at det er uhygienisk, vet ikke hvorfor noen menn vil ha bakterier fra penis på hendene? så det er det ikke noe å si på. Er ikke alle som tenner på det og derfor er det ekkelt etter min mening Anonymous poster hash: 179b1...b8c Etter din eminente logikk er vel onani generelt ekkelt. En mann bruker hendene uansett hvor han onanerer, om det er i en bortgjemt krok, hjemme eller hvor det måtte være.
Gjest KateW Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Det er jo bevist at det er uhygienisk, vet ikke hvorfor noen menn vil ha bakterier fra penis på hendene? så det er det ikke noe å si på. Er ikke alle som tenner på det og derfor er det ekkelt etter min mening Anonymous poster hash: 179b1...b8c Håper du har noen gode triks som du kan lære en kommende partner, om for eksempel å urinere uten å berøre penis.
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Det er jo bevist at det er uhygienisk, vet ikke hvorfor noen menn vil ha bakterier fra penis på hendene? så det er det ikke noe å si på. Er ikke alle som tenner på det og derfor er det ekkelt etter min mening Anonymous poster hash: 179b1...b8c Bakterier fra penis? Men, det er greit med bakterier i fitta og munnen når dere har sex, da eller? Påstår du at det er umulig å vaske hender etter å ha berørt kuken? Uansett høres det ut som du har bakteriefobi.
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Hvsi jeg så dama onanere, så hadde jeg mest sannsynlig invitert meg selv med. Eller kanskje bare forsvunnet stille og umerket. Det kommer an på situasjonen. Man avbryter ingen hvis de ser ut som å trives best aleine og snart når et klimax, feks. 1
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Helt ærlig, så ville jeg ha blitt ille berørt som umiddelbar reaksjon, uansett om jeg var sammen med ham eller forelsket i ham eller det var en ukjent. Nettopp fordi det å onanere er en privat greie, og jeg hadde blitt litt paff som hadde bust inn på noen som holdt på med noe såpass privat. Litt som å ta noen på fersken når de driter, når de har glemt å stenge døra. Anonymous poster hash: 0149d...d60 Det kan jo hende at det er normalt å bli "ille berørt" hvis man selv hadde blitt flau eller skamfull av å bli oppdaget. Hvis man feks har et lavt selvbilde og ikke tror helt på at andre liker en akkurat som man er. (Eller føler seg truet av en idé om at den andre nyter onanien mere enn orgasmen som han/hun har med deg...) Men jeg tror at hvis man har det bra med seg selv og med kroppen sin, og har et godt forhold med den man er sammen med og et bra sexliv, så ville man ikke bli "ille berørt". Av den enkle grunn at det er like naturlig som andre ting man gjør for å trives med seg selv. Mumse en sjokoladekake, foreksempel. Nyte en iskald øl eller dytte munnen full med is og bær.. Det er en bra ting å vite at den man er sammen med har et godt forhold til egen kropp og føler seg bra i eget selskap. Hva menes forresten med "ille berørt"? Flau, kvalm, sint, irritert? Endret 11. juli 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #18 Skrevet 11. juli 2014 Er jo naturligste ting i verden. Jeg liker å se den jeg er glad i, ha det så veldig godt og i tillegg, så tenner det meg litt når jeg ser hvor kåt han blir på meg Anonymous poster hash: e8ce8...fde
SardintrollReturns Skrevet 11. juli 2014 #19 Skrevet 11. juli 2014 Hadde jeg fersket en fyr i å runke, enten jeg var forelsket i ham eller ikke, hadde jeg verken blitt kåt eller følt avsky, men unnskyldt meg og gått ut igjen. Ville vært til pass for meg for ikke å banke på.
Ms. Steele Skrevet 11. juli 2014 #20 Skrevet 11. juli 2014 He he, jeg ville nok blitt forundret over at han heller ikke hadde invitert meg i akten siden vi allerede treffes dann og vann. Hadde han derimot onanert i en krok på et kjøpesenter så ville jeg trolig kuttet ut hele fyren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå