AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 I desember måned reiser jeg til Paris for en ukes tid, og har mye tid. Har sett alle de mest kjente attraksjonene der, og skulle gjerne sett noe mer og kanskje utenfor Paris. Har tenkt på øya Mont Saint Michel, og kanskje Le Havre. Har alltid hatt lyst til å besøke en vingård. Men vet ikke hvordan jeg kommer meg til slike gårder, hvordan man går frem? Ønsker ikke å leie bil, men helst benytte meg av metro/tog/buss, taxi. Togturer til andre byer er også aktuelt. Har hatt London i tankene. Noen erfarne? Anonymous poster hash: ee808...b4e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 I desember måned reiser jeg til Paris for en ukes tid, og har mye tid. Har sett alle de mest kjente attraksjonene der, og skulle gjerne sett noe mer og kanskje utenfor Paris. Har tenkt på øya Mont Saint Michel, og kanskje Le Havre. Har alltid hatt lyst til å besøke en vingård. Men vet ikke hvordan jeg kommer meg til slike gårder, hvordan man går frem? Ønsker ikke å leie bil, men helst benytte meg av metro/tog/buss, taxi. Togturer til andre byer er også aktuelt. Har hatt London i tankene. Noen erfarne? Anonymous poster hash: ee808...b4e Dagstur med toget mellom London og Paris er faktisk ganske kjekt. Jeg gjør det motsatt vei, drar fra London til Paris. Men det er ingen grunn til at det ikke skal være en fin tur til London også. Se etter gode tilbud på www.eurostar.com De billigste billettene koster vel ca 70 pund, de dyreste er veldig dyre. Anonymous poster hash: 5a9f4...dad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå