Gjest miss_sara Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg sliter ekstremt med å sove i denne varmen som er nå. Eller det har vel holdt på sånn i nesten to uker nå og selv om jeg har ferie, så er det veldig plagsomt. Jeg er ikke opplagt til noe og ender med at jeg sovner en gang på ettermiddagen. Noen som har tips til å sovne i varmen? Jeg har prøvd å ha vinduet oppe hele døgnet og vifte, men synes ikke det hjelper stort.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg bruker ispose om kvelden (av andre grunner enn varmen), og det gjør det veldig lett for meg å sovne nå i varmen! Anonymous poster hash: 32294...435
Gjest miss_sara Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg bruker ispose om kvelden (av andre grunner enn varmen), og det gjør det veldig lett for meg å sovne nå i varmen! Anonymous poster hash: 32294...435 Hvor bruker du isposen?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Hvor bruker du isposen? Jeg har betennelse i korsryggen og bekkenet, så isposen min ligger der. Da føler jeg at hele kroppen er avkjølt. Men jeg vil tro du får samme effekt om isposen ligger ved beina eller oppe ved skuldrene også. (Hvis du prøver det, så husk at isposen ikke må ha direkte kontakt med huden mens den er iskald) Anonymous poster hash: 32294...435
Gjest miss_sara Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har betennelse i korsryggen og bekkenet, så isposen min ligger der. Da føler jeg at hele kroppen er avkjølt. Men jeg vil tro du får samme effekt om isposen ligger ved beina eller oppe ved skuldrene også. (Hvis du prøver det, så husk at isposen ikke må ha direkte kontakt med huden mens den er iskald) Anonymous poster hash: 32294...435 Huff da... God bedring! Ja, det høres ut som en god ide! Det må prøves i natt Takk for tips.
KaDust Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Hvis du har litt penger å investere, kan du kjøpe aircondition som du kan sette på soverommet: http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/varme-og-klima/aircondition/Centurion-AC-310/160024.3439/ Hvis du ikke har så mye penger å investere, kan du kjøpe en luftkjøler i stedet: http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/varme-og-klima/aircondition/Centurion-AL-100/149096.3439/
Gjest miss_sara Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Hvis du har litt penger å investere, kan du kjøpe aircondition som du kan sette på soverommet: http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/varme-og-klima/aircondition/Centurion-AC-310/160024.3439/ Hvis du ikke har så mye penger å investere, kan du kjøpe en luftkjøler i stedet: http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/varme-og-klima/aircondition/Centurion-AL-100/149096.3439/ Ja, det hadde kanskje ikke vært så dumt. Jeg prøvde en sånn liten vifte, men den synes jeg ikke gjorde noe forskjell i det hele tatt...
KaDust Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Ja, det hadde kanskje ikke vært så dumt. Jeg prøvde en sånn liten vifte, men den synes jeg ikke gjorde noe forskjell i det hele tatt... Vifter kjøler jo ikke ned lufta, de bare blåser. Både aircondition og luftkjøler, kjøler ned lufta så det hjelper veldig!
Gjest miss_sara Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Vifter kjøler jo ikke ned lufta, de bare blåser. Både aircondition og luftkjøler, kjøler ned lufta så det hjelper veldig! Åja, er det derfor det ikke hjelper Kan ikke så mye om dette merker jeg... Da må jeg prøve en av dine forslag! Takk for tips
KaDust Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Åja, er det derfor det ikke hjelper Kan ikke så mye om dette merker jeg... Da må jeg prøve en av dine forslag! Takk for tips Vanlig vifte er veldig effektivt så lenge det er under 26 grader synes jeg. Er det varmere enn det blir luften som blåses så varm at det ikke hjelper i det hele tatt.
Gjest miss_sara Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Vanlig vifte er veldig effektivt så lenge det er under 26 grader synes jeg. Er det varmere enn det blir luften som blåses så varm at det ikke hjelper i det hele tatt. Ja, det har ikke så rart det ikke hjelper da, siden nå har det vært 30 grader og vel så det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå