AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Plutselig skulle vi til Tyrkia,å jeg hadde helt glemt av mine kjære føtter ... Under det ene benet har jeg flere liktorn tror jeg?når de blir våte blir de liksom større og de går innover på midten !! På den ene tåa har jeg flere små voetee også ... Hjelp jeg høres ekkel ut!! Jeg har prøvd å fryse de bort selv og slikt plaster,men de ble bare større... Jeg er ei jente på 23 år og er ellers pen av meg,men forslag til hvordan jeg kan skjule de litt? Få de mindre? Jeg drar til Tyrkia imorgen ..Anonymous poster hash: 827ae...d02
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Ikkerot med de, behold hel hud så du ikke ender opp med infeksjoner under beina. Når du kommer hjem igjen kan du gå og snakke med legen din eller en fotpleier.Anonymous poster hash: 2538e...bc7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Men kan man ikke skjule de/gjøre de mindre på noen måte? Jeg har stått på venteliste i 3 måneder til fotpleier,fikk ikke time før 28 august..Anonymous poster hash: 827ae...d02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå