AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hei! Har snust litt før med ganske store mellomrom, men i går ble jeg skikkelig dårlig. Jeg tok en porsjon på bussen og hadde den i ca. 10 minutter. Jeg kjente meg svimmel mens jeg hadde snusen i, men da jeg tok den ut følte jeg meg enda dårligere. Dro å kjøpte meg mat etterpå da jeg trodde det skulle hjelpe, men klarte ikke å få i meg noe. Endte med at jeg var på do og spydde opp alt. I en time etter det hadde jeg kraftig hodepine og svimmelhet samt. kvalme. Er verd å nevne at det var en 013 med 2% nikotin. (hvilket er en del etter min mening) Flere som har opplevd dette da de begynte med snus? Jeg skal ialefall aldri røre den dritten igjen Anonymous poster hash: f79f2...7f2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Det ble vel for mye på en gang og kroppen taklet det ikke. Nikotinsjokk? Begynn mer forsiktig og ikke ha i så lenge. Ta den ut med en gang du blir svimmel, ikke vent til du kaster ut. Anonymous poster hash: d0258...be1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Har opplevd en slik "nikotinoverdose" to ganger tror jeg. Ble helt vanvittig kvalm og måtte spy. Man kan f. eks få dette hvis man snuser en sterkere snus enn det man er vant til, eller at man snuser en sterk snus når det er lenge siden sist. Spesielt hvis man har den lengre under leppa en ca. 2 min. Så bra at du aldri skal røre snus igjen Snus er noe herk, har akkurat sluttet etter å ha vært veldig avhengig. Håper jeg klarer det! Anonymous poster hash: 141c0...2b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå