Gå til innhold

hadde kontroll, holder på å miste den

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har de siste mnd hatt kontroll på psyken min. Når det kommer til selvskadning, alkohol, ect. I fjor sommer var alt dette ute av kontroll. Nå var jeg ute i går og jeg drømte at jeg kuttet meg i natt.. jeg har avtalt og ut i dag også, så må holde det. Men nå begynner jeg å bli litt redd for å miste kontrollen over drikkingen og skadingen.

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? jeg kan ikke ringe dps, eller kan men er mange timer unna pågrunn av ferie. Har fastlegen min her, men han har også ferie.. :/ jeg vil holde foreldre utenfor, så det er ikke et tema å spørre dem, skal klare å takle dette alene nå.

Anonymous poster hash: d6faf...3df
Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

La være å drikke i alle fall, det gjør bare vondt verre.

AnonymBruker
Skrevet

Du vil og kan ikke støtte deg til noen. Da må du selv være den støtten du trenger. Du kommer det igjennom det hvis du virkelig setter viljen din til. Og nei, jeg er ingen bedreviter - jeg har vært der før...

Anonymous poster hash: 331d9...cfa

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ringe dps og be om en liten prat bare over telefon? Er du bekymret for om du takler det, bør du droppe å gå ut i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ringe dps og be om en liten prat bare over telefon? Er du bekymret for om du takler det, bør du droppe å gå ut i dag.

Dro ut i går og jeg gråt halve natten så det var jo ikke så lurt. Gråt også hele dagen. Har endelig fått meg litt søvn. Føler meg helt elendig. Har lyst og skade meg, samtidig som jeg ikke vil skade meg siden jeg vil takle det på andre måter. Så kom jeg på at det var fredag og det er ingen jeg kan kontakte.

AnonymBruker
Skrevet

Du vil og kan ikke støtte deg til noen. Da må du selv være den støtten du trenger. Du kommer det igjennom det hvis du virkelig setter viljen din til. Og nei, jeg er ingen bedreviter - jeg har vært der før...

Anonymous poster hash: 331d9...cfa

Vil ikke støtte meg til foreldre, sa ikk noe om noen andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...