AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Vi har det så bra sammen, men han er mindre utstyrt enn det jeg er vant til. Det er ikke noe problem, for man kan jo gjøre så mye mer enn hvis han hadde vært stor, men vil skjeden min tilpasse seg hans størrelse? Bør jeg anskaffe meg kuler for å trene musklaturen enda mer? Jeg har en helt normal musklatur. Anonymous poster hash: 960a2...efa
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Dump ham! Anonymous poster hash: 3a406...3f5
jojo66 Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Vi har det så bra sammen, men han er mindre utstyrt enn det jeg er vant til. Det er ikke noe problem, for man kan jo gjøre så mye mer enn hvis han hadde vært stor, men vil skjeden min tilpasse seg hans størrelse? Bør jeg anskaffe meg kuler for å trene musklaturen enda mer? Jeg har en helt normal musklatur.Anonymous poster hash: 960a2...efa Er han liten, eller er det du som er for stor og vid? Veldig til fokus på størrelsen på pikken da! Trodde dere damer var mer opptatt av hvordan han bruker den, ikke hvor stor den er.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Er han liten, eller er det du som er for stor og vid? Veldig til fokus på størrelsen på pikken da! Trodde dere damer var mer opptatt av hvordan han bruker den, ikke hvor stor den er. Anonymous poster hash: 960a2...efa
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Er han liten, eller er det du som er for stor og vid? Veldig til fokus på størrelsen på pikken da! Trodde dere damer var mer opptatt av hvordan han bruker den, ikke hvor stor den er. Leser du ikke hva jeg skriver????? Jeg er helt normal, verken for stor eller vid.....han er mindre enn jeg er vant til og har ikke noe problemer med det.... Anonymous poster hash: 960a2...efa
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Dump ham! Anonymous poster hash: 3a406...3f5 Anonymous poster hash: 960a2...efa 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Dump ham! Anonymous poster hash: 3a406...3f5 Åpenbart troll. Leser du ikke hva jeg skriver????? Jeg er helt normal, verken for stor eller vid.....han er mindre enn jeg er vant til og har ikke noe problemer med det.... Anonymous poster hash: 960a2...efa Hvordan kan du vite at du er normal? og hva er normal? Du nevner jo at du er vant til større. Da sier det seg selv at det tar tid å vende seg til noe nytt både for deg og underlivet ditt. Anonymous poster hash: 3320e...192 1
jojo66 Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Leser du ikke hva jeg skriver????? Jeg er helt normal, verken for stor eller vid.....han er mindre enn jeg er vant til og har ikke noe problemer med det....Anonymous poster hash: 960a2...efa Du har jo tydligvis problemer med det, for ellers hadde du jo ikke skrevet at du vil prøve å tilpasse deg han sin størrelse. Kanskje DU bør lese det du skriver. Lykke til med kulene forresten.👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå