Gå til innhold

KaDust's journal.


KaDust

Anbefalte innlegg

I morgen har jeg kort dag på skolen, og derfor drar jeg inn til der mamma bor etter skolen for å hente blåbærsyltetøy. Tenkte jeg i samme slengen kan stikke en tur på senteret der å se etter treningstøy og undertøy. Trenger begge deler. :)

Så på torsdag har jeg ingen forelesninger. Hvis det ikke dukker opp noe på skolen den dagen, så er planen min å få disse tingene unna:

- Støvsuge

- Vaske gulv

- Vaske dusj

- Bake noe jeg tåler og som er clean

- Yoga

- Gjøre mer research på forskjellige matretter jeg kan spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av det som stod på lista, fikk jeg gjort:

- Støvsuge

- Vaske gulv

- Vaske dusj

I tillegg gjorde jeg:

- Vaske bad

- Shoppet

- Ryddet i skapet

- Sett masse Gossip Girl

- Spist masse

Skal rydde enda mer i skapet. Har fått skikkelig shoppingkick nå kjenner jeg, siden jeg endelig har klart å finne ut av hvordan klær jeg skal gå etter. Typisk det, når jeg ikke har penger å bruke. :ler: Fått meg noe nytt i alle fall, så det er litt lettere å finne noe å ha meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen nye serier å se på Netflix, så da ble det jaggu enda en runde med Gossip Girl. Bare for å ha noe på i bakgrunnen mens jeg jobber med skolearbeid osv. Får alltid med meg noe nytt om antrekkene til Blair gjennom hver runde jeg ser, så da får jeg kanskje enda mer insporasjon. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart egentlig.

- Fringe

- Lie to me

- Orange is the new Black

- Falling Skies

- The 4400

- Alphas

- Game of Thrones

- Resurrection

- Big Bang Theory

- House

- Luther

- Walking Dead

- Life's too Short

- The Office

- The Big C

- Bones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd alle unntatt Elementary. Skal se hva det er :)

Jeg liker mange retninger, men er ganske kresen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har Sherlock på Netflix; har du sett den allerede? Min favorittserie.

Weeds har de der også, verdt å se om du ikke har sett (synes jeg). Tyrant er en av mine nye må-følge-med-på-serier, finnes ikke på Netflix, men kan lastes ned da - eller ses på tv3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger peeeenger. Ingen småjobber på finn jeg kan gjøre, får ikke solgt noe på bloppis, ingen småjobber å finne på facebook. :daane: What to do!

Skal til Filefjell neste helg forresten. Gleder meg masse, har savnet å gå i fjellet. Aldri vært på Filefjell før heller, så det blir spennende å se hvordan det er der. Så skal jeg til Hemsedal helgen etter der å gå i fjellet også. Da skal samboer være med for første gang. Spent på hvordan han tar det! Som alltid har han ganske dårlig innstilling, men hey jeg fikk han til å like å stå på langrenn i fjor vinter, så da burde jeg klare å få han til å like og gå i fjellene også. Det er jo såååå mye bedre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Calavi

Jeg har verdens beste kjæreste, men er verdens verste tilbake. Hvorfor er jeg så jævla skadaaaaa!

Fordi vi jenter kan være ganske så teite innimellom :fnise: Jeg er sikker på at du "gjør opp" for deg, så noen ganger kan du være litt skada. Det er lov! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest meg selv det går utover da.

Jeg er trett. Kjørte samboer til bussen 06:00, og jeg har ikke skole i dag så jeg kunne egentlig sove lenger. Kjørte han fordi vi skal på fjellet i helga, så da slapp vi å ha bilen hans stående på stasjon hele helga. Har spist og satt meg ned for å jobbe på en oppgave, men jeg skjønner at jeg ikke har fått med meg nok i forelesningen. Trodde jeg hadde skjønt mye av det, og løste oppgave 1 fint som bare det, så kom oppgave 2 og jeg aner ikke lenger om oppgave 1 er riktig. Det jeg trodde var en og samme ting, viser seg å være 3 forskjellige ting. :daane: Nå vurderer jeg å bare gå tilbake til senga. Får google litt først og se om jeg finner noe, hadde vært fint å slippe å ha med pc'en på fjellet denne helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Nooooo, jeg er syyyyyyyyk!! SYTEKLAGESYTEKLAGESYTEKLAGE.

Okey, greia her er at jeg ikke får noe stell eller "stakkars syke deg" her hjemme, så jeg må søke trøst og steder å syte andre steder. :hoho:

Helt seriøst da... JEG ER SYK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke av kjæresten din en gang?

Nei, han har dårlig med sympati på sykdom. Er kun når det er veldig synlig ille at han blir bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en sovepille i går for å se det hjalp. Brukte likevel en time på å sovne, men jeg våknet færre ganger i løpet av natta og klarte å sovne igjen. Stod opp først nå, så jeg har altså ligget i søvn i ca 14. timer. Ville vel tro at jeg skulle være bedre når jeg stod opp nå, som jeg endelig har sovet. Neida, jeg er verre. I dag sliter jeg faktisk med fokus også, så jeg må slite for å ikke se dobbelt (mulig det er brillenes verk også da, de passer ikke hodet mitt så vanskelig å få glassene der de skal være). Halsen er mye MYE verre enn den var, jeg er skikkelig kvalm og kroppen verker intenst. Halsen er for hoven og sår nå til at jeg klarer å svelge smertestillende også, så jeg håper det går bedre etter klementiner og vann.

Det verste med å være syk nå er jo at jeg ivrer etter å sette opp den nye skjermen jeg fikk til jul, sjekke ut bildet og endelig få se om den nyinsatte harddisken i den stasjonære pc'en min fungerer eller ei. :P I tillegg er det så mange spill jeg ikke har fått spilt på lenge siden skjermen min røk, og jeg får jo ikke engang testet det nye spillet jeg fikk til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...