Gå til innhold

Stønning i tlf, ukjent nummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever hele tiden at ukjente nummer ringer, pleier sjekke dem opp og det er selgere.

Tar aldri tlf om det er nummer jeg ikke kjenner, men den siste uken har et ukjent nummer lagt igjen talemeldinger på svareren min. Har sjekket dem og det er heftig tung pusting?! Nummeret er ikke registrert noe sted, altså helt ukjent for meg og Gule sider.

Tar selvfølgelig ikke tlf når dette nummeret ringer, men føler meg fristet til å svare for å finne ut hvem denne personen er og hva i all verden det er denne vedkommende vil! Jeg har ingen aning om hvem det er eller hvorfor jeg blir ringt opp, kan ikke skjønne hvorfor jeg blir ringt opp slik.

Burde jeg ta tlf neste gang eller bare la det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det være.

Det er igrunn det jeg tenker selv også, men det trigger noe i meg, at noen skal ha glede av å ringe slik til meg og regelrett være ufine...

Skrevet

Det er igrunn det jeg tenker selv også, men det trigger noe i meg, at noen skal ha glede av å ringe slik til meg og regelrett være ufine...

Får de glede av dette, så får h*n ihvertfall det når du tar telefonen.

AnonymBruker
Skrevet

Hatt samme opplevelse. Jeg er mann, da, og det var en kvinne. Da var stønningen til tider seksuell og til tider bare tung, ekkel pust. Jeg vet ikke hva slags stønning du sikter til her, men det er jo rart uansett. Fant til slutt ut at det var en halvgæren jente som hadde et eller annet oppheng i meg og hadde kjøpt et uregistrert nummer, uten at vi noen gang hadde vært intime, men det var rart og ekkelt da det sto på.

Det er ubehagelig, selv om det neppe er farlig. Jeg antar din telefonoperatør kan blokkere det aktuelle nummeret for deg, og det er også apper til smarttelefoner som kan gjøre det. I verste fall kan man selvsagt gå til politiet, men jeg antar nytten er begrenset, da det ikke er gjort noe særlig annet enn noe "ekkelt". Ville fått nummeret blokkert, enten av operatør eller fra telefonen, og sett om det da fortsetter fra annet nummer.

Anonymous poster hash: bfd20...910
Skrevet

Hatt samme opplevelse. Jeg er mann, da, og det var en kvinne. Da var stønningen til tider seksuell og til tider bare tung, ekkel pust. Jeg vet ikke hva slags stønning du sikter til her, men det er jo rart uansett. Fant til slutt ut at det var en halvgæren jente som hadde et eller annet oppheng i meg og hadde kjøpt et uregistrert nummer, uten at vi noen gang hadde vært intime, men det var rart og ekkelt da det sto på. Det er ubehagelig, selv om det neppe er farlig. Jeg antar din telefonoperatør kan blokkere det aktuelle nummeret for deg, og det er også apper til smarttelefoner som kan gjøre det. I verste fall kan man selvsagt gå til politiet, men jeg antar nytten er begrenset, da det ikke er gjort noe særlig annet enn noe "ekkelt". Ville fått nummeret blokkert, enten av operatør eller fra telefonen, og sett om det da fortsetter fra annet nummer. Anonymous poster hash: bfd20...910

Kan selvfølgelig fortsette å la være og ta tlf. Men kjenner jeg blir irritert! Syke mennesker som finner på slikt?! Får bare prøve å glemme det, det skjer en gang i uke, alltid på samme tidspunk. Kjenner igjen nummeret, får bare la det ligge...

Skrevet

Gjør som AB sier, last ned en app for å blokke nummeret, eventuelt få teleoperatøren til å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Blokk nummeret.

Huff, jeg husker at jeg la ut en annonse for å leie leilighet. Skrev til slitt "Ring Kari på telefon 555555", og fy faen så mange grisetelefoner jeg fikk! Og bare gamle menn. Husker det var en som ringte meg tidlig en søndagsmorgen og i ørska så svarte jeg, og så sa han "Hei Kari, har du fått kuk i natt?" mens han stønnet som bare det.

Og en venninne av meg la ut annonse for å finne arbeid (type vaske hjemme hos noen eller måke snø og sånt) og da ringte det en fyr og spurte om hun ville jobbe i butikk, og det ville hun så klart. Han skulle så ringe henne opp igjen senere. Og dagen etter ringte han og lurte på om hun hadde peiling på undetøy, for de solgt det der. Ja svarer min venninne. Dagen etter ringer han og sier at det kan bli behov for at de må prøve noen av klærne i butikken. Ja sier min venninne, det går fint. Dagen etter ringer han og sier at han vil sende noen stringtruser som hun skulle bruke en dag og så sende de tilbake til han og fortelle om de var behagelige. Det var egentlig det som skulle bli jobben hennes, i følge han. Da sa hun takk for seg og sperret nummeret.

Anonymous poster hash: e8588...32f
AnonymBruker
Skrevet

Kan selvfølgelig fortsette å la være og ta tlf. Men kjenner jeg blir irritert! Syke mennesker som finner på slikt?! Får bare prøve å glemme det, det skjer en gang i uke, alltid på samme tidspunk. Kjenner igjen nummeret, får bare la det ligge...

Du kan jo blokkere nummeret, som sagt. Det er vel den enkleste løsningen. Smal sak å ordne. Hvis det da fortsetter fra et annet nummer ville jeg handlet mer drastisk, men det er bare å blokkere det først.

Anonymous poster hash: bfd20...910

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det samme problemet en periode. Til slutt svarte jeg, hørte bare stønning. Så begynte jeg bare å si jævli masse ekle, nasty seksuelle ting. Da la han på og sluttet å ringe :P

Anonymous poster hash: 0748b...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...