Kjetil E Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 JAAAAAAAAAAAA Gratulerer og takk for en fantastisk kveld. JIPPI JIPPI.
Sir Winston Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 (endret) JAAAAAAAAAAAA Gratulerer og takk for en fantastisk kveld. JIPPI JIPPI. Fantastisk kveld? Du mener vel kampen i går kveld, for den tragedien i kveld burde ikke vært sendt, svart skjerm hadde vært bedre. Og, at Argentina vinner på skrapelodd er ikke noe å rope hurra for!! Endret 9. juli 2014 av Sir Winston
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Verdens kjedeligste kamp. Kunne like så godt stirret i veggen hele kvelden... Anonymous poster hash: 2ba19...4bd
Kjetil E Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2014 Fantastisk kveld? Du mener vel kampen i går kveld, for den tragedien i kveld burde ikke vært sendt, svart skjerm hadde vært bedre. Og, at Argentina vinner på skrapelodd er ikke noe å rope hurra for!! Totalt uengi, Tyskland - Brasil ble faktisk et 75 min langt jesp. Men for slike som elsker Tysk maskin er vel slikt uforstålig. På søndag kommer tyskland til å få rundjuling.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Tyskerne er kjent for Blitz angrepet sitt, og det er akkuret dette de gjorde mot Brazil. De sjokkerte dem, og tok seieren. Jeg tror at Argentina vil bli en større utfordrer, og husk at Nederland var en sterk motstander, og hadde det ikke vært offside, så var ballen inne i Nederlandsk mål. Jeg satser på Argentina, som vil knuse de arrogante tyskerne, tror de er noe... Anonymous poster hash: 23f90...292
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå