Gå til innhold

Hedda Ingeborvik- formfull eller lubben?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slapp for helvete av! Hun er hverken feit, lubben eller spesielt "formfull" (i noen som helst negativ betydning av ordet), ikke i nærheten en gang. Utseendemessig milevis over så perfekt som noen behøver å være. Mentalt sett like overfladisk og kjedelig som 99% av alle andre bloggejenter, garrantert. Er det ikke snart på tide at dere damer begynner å lese litt mer oppbyggelige ting, istedet for alt dette mølet som bare er til for å trykke dere ned sånn at dere kan kjøpe flere produkter? Dere har tross alt stemmerett, selv om jeg begynner å lure på om den snart bør inndras. Kom ikke og skyld på menn ihvertfall, for at dere har et så fucket selvbilde.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slapp for helvete av! Hun er hverken feit, lubben eller spesielt "formfull" (i noen som helst negativ betydning av ordet), ikke i nærheten en gang. Utseendemessig milevis over så perfekt som noen behøver å være. Mentalt sett like overfladisk og kjedelig som 99% av alle andre bloggejenter, garrantert. Er det ikke snart på tide at dere damer begynner å lese litt mer oppbyggelige ting, istedet for alt dette mølet som bare er til for å trykke dere ned sånn at dere kan kjøpe flere produkter? Dere har tross alt stemmerett, selv om jeg begynner å lure på om den snart bør inndras. Kom ikke og skyld på menn ihvertfall, for at dere har et så fucket selvbilde.

Hardt, men sant...

Anonymous poster hash: 91a70...e59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å se på bildet med de klærne, men hun så ganske slank ut. I alle fall ikke lubben. Er du henne, TS? ;)

Hvem vil utsette seg for noe så vondt å skrive et innlegg på et forum for å finne ut hva andre mener om kroppen din? Folk har jo fucka meninger på hva som regnes som tjukk og slank..da ødelegger man jo ihvertfall seg selv ved å utsette seg selv for noe slikt på et forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

noen eldre bilder må jeg innrømme at hun ser litt smålubben ut. Ikke tykk, men kanskje heller litt kraftig. Usikker på om det bare er klærne som gjør det though: http://bloggfiler.no/heddainusa.blogg.no/images/779768-10-1290142083033.jpg

Men ellers er hun en nydelig jente med en flott figur. :)

Anonymous poster hash: c8ede...49c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett par bilder i bikini hentet fra bloggen hennes. En syk, syk verden vi lever i om dette er ansett som lubben. Jenta er dritsexy og alt annet enn lubben. Den som seriøst mener dette kan anses som det burde gå til psykolog asap.

-Bilder fjernet-

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har Magnifique ryddet tre ganger i denne tråden. Nå er det like før den stenges. Hurra! :D

Anonymous poster hash: 259b8...3b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg syns hun dama var nydelig, og ganske slank :) Sorry jeg svarer på en gammel tråd men jeg har ikke vært her på noen måneder så blir en del tråder jeg ikke har fått muligheten til å svare i enda :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi eg meiner ho er litt lubben? Er ikkje noke negativt med å være lubben?

Absolutt ikke noe galt i det, men det er litt skremmende synes jeg at hun blir anaett for lubben. Skal vel litt mer til, håper jeg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi eg meiner ho er litt lubben? Er ikkje noke negativt med å være lubben?

Slike utsagn som dette som føler til at folk blir undervektig, de tror aldri de er tynne nok...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Slike utsagn som dette som føler til at folk blir undervektig, de tror aldri de er tynne nok...

Herregud. Eg sa eg syns ho er litt lubben, ikkje at ho burde slanke seg eller at det er stygt. Kroppen hennes er fin, men eg syns ho er lubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Eg sa eg syns ho er litt lubben, ikkje at ho burde slanke seg eller at det er stygt. Kroppen hennes er fin, men eg syns ho er lubben.

Jeg syns hun ser ganske slank ut ihvertfall ): Slank er slike som henriette steenstrup og else furstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...