Mayhelenee Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Heisann! Det har seg sånn at vi nettopp har kjøpt oss leilighet i Tyrkia, nærmere bestemt Goynuk ved Kemer. Om noen uker drar vi nedover for å innrede leiligheten med det som måtte trenges og i den forbindelse kunne jeg trengt noen tips fra dere. Vi har aldri bodd på annet enn hotellrom eller hotelleiligheter når vi har vært i sydlige strøk og har derfor aldri vært i en situasjon hvor jeg har tenkt "oi, hvorfor har vi ikke det her?!". Jeg lurte derfor på om dere har noen tips på hva som er lurt å kjøpe med hjemme fra, hva som er lurt og kjøpe der nede og om dere har noen "must" dere ikke klarer dere uten når dere er på tur. Vi kommer desverre ikke til å ha mulighet til å bruke leiligheten så mye som vi ønsker og tenker derfor å leie den ut til venner og bekjente om det kunne være intressant for de. Derfor tenker jeg det kan være lurt og ikke sette det alt for store personlige preget på den, men heller prøve å innrede den nøytralt, men samtidig stilfult. Hvordan liker dere at det skal se ut rundt dere er på tur, hva fanger oppmerksomheten din blandt de mange hundre leilighetene som leies ut? Vi er en familie på seks, leiligheten vi kjøper har to soverom og et bad, samt en stor stue med åpen kjøkkenløsning. Vi har vært inne på tanken om å innrede det ene rommet med køyesenger, men jeg er fryktelig redd leiligheten da kommer til å miste mye av det eksklusive preget jeg gjerne vil at den skal ha. Noen smarte tips? Leiligheten er forresten på ca 75m2
Muscae Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Mitt tips er å bruke pinterest til inspirasjon. Der er det også vannvittig mange gode, og pene løsninger når det kommer til oppbevaring og utnyttelse av liten plass. Hva med innebyggede køyesenger? Hva med å ha en sofa som kan gjøres om til seng?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Familie på seks har kjøpt ferieleiligheter med bare to soverom? Hørtes ut som et mareritt spør du meg. Anonymous poster hash: e25f7...017 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå