AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 I varmen har jeg lagt merke til noen plutselige røde prikker på magen, noen som vet hva det kan være? Det er mange på hele magen og ikke andre steder. De klør ikke og jeg har ikke solet meg. Anonymous poster hash: 37e03...32d
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 (endret) I varmen har jeg lagt merke til noen plutselige røde prikker på magen, noen som vet hva det kan være? Det er mange på hele magen og ikke andre steder. De klør ikke og jeg har ikke solet meg. Anonymous poster hash: 37e03...32d Varmeutslett tenker jeg. Magen blir vel svett og innestengt. Bilder av varmeutslett Endret 9. juli 2014 av Arabella 1
Minya Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Varmeutslett, som Arabella sier. Noen får det hver gang det er varmt, andre får det aldri. Du er på en måte "allergisk" mot varmen og huden reagerer på varme og svette. Kjøl ned kroppen med noe kaldt, feks kald drikke, kald klut eller en kjølig dusj. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Takk, da får jeg bare prøve å kjøle meg ned Anonymous poster hash: 37e03...32d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå