Gå til innhold

Søster`n skal gifte seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster skal gifte seg i August. Jeg vil gjerne gi henne og mannen en tale eller sang. Eller kanskje noe annet ......., i tillegg til gaven.

Vi har veldig god kontakt, selv om de bor i utlandet. Det blir ikke så ofte vi ser hverandre, så jeg vil så gjerne vise dem at jeg er glad i dem. (selv om dem vet det, da!!) :ler:

Noen som har en idè? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy.

Bryllup til søstre er kjempegøy. Da kan man observere og kose seg helt uten nerver. Mange kjente, bare morsomt! :)

Jeg skrev en sang, og viste en Powerpoint-fremvisning (lysbilder) med bilder av min søster "gjennom tidene". Hun hadde "skiftet ham" titt og ofte, så der var alt fra rosa plastøredobber og permanenthår til naglehalsbåd, skinheads og pircing. Til stor fornøyelse blandt familie og venner. Hadde også fått tak i noen barndomsbilder av brudgommen, som jeg flettet inn med hva han drev med på samme tid. Tok det som det siste innslaget ved bordet (de hadde ikke takk for maten-tale).

Sangen var ingen flott sak. Den måtte være banal enkel, siden folk skulle BÅDE synge og se på bildene.

Den var lett å skrive når jeg hadde fått tak i bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...