AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hot ot not? Anonymous poster hash: c3024...deb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Ekkelt! Anonymous poster hash: 34673...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Liker det virkelig ikke, skikkelig turn-off for min del. Og nei, jeg snuser ikke selv heller. Liker det ikke på menn heller, men de blir jo ikke hotte for meg uansett. Anonymous poster hash: 1ef3e...6b6 2
Chanchan Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Har ingen preferanse, men er jo praktisk siden jeg også snuser! Men ikke bakesnus. Får bestefar-vibber.
Gjest avocadoen Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Ingenting som er hot med en kladd ekkelt gørr som misfarger tennene uansett kjønn.
Gjest øst94 Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Kommer ann på jenta. Noen kler å snuse, og blir enda finere. Samme med tatoveringer! . Dog er det langt ifra alle som passer til det. Både personligheten og utseende må for min del være på en litt spesiell måte for at det skal være hot, men jeg kjenner en del det er sykt sexy på!
Teeden Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Noen kler det Hvem i all verden kler å ha en pris i leppa si? Dette her ligger alene i den enkeltes hode. Noen menn kan få et strammere ansiktsuttrykk ved snusen, utvilsomt, men så har vi litt grovere trekk og ikke minst hårvekst som hjelper til, men kvinner har ingen grunn tilå å innbille seg at snusleppe er kledelig. Endret 9. juli 2014 av Teeden 5
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Hvem i all verden kler å ha en pris i leppa si? Dette her ligger alene i den enkeltes hode. Noen menn kan få et strammere ansiktsuttrykk ved snusen, utvilsomt, men så har vi litt grovere trekk og ikke minst hårvekst som hjelper til, men kvinner har ingen grunn tilå å innbille seg at snusleppe er kledelig. For én gangs skyld er jeg enig med deg, Teeden .
Guybrush Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Altså folk skal fint få lov til å putte etsende ting oppi leppa si for min del, på samme måte som at folk skal kunne gå i stygge klær og ha meninger jeg ikke liker. Men jeg synes ikke det er intelligent eller tiltrekkende, for å si det mildt.
Apocalypse Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Snusing er hot og noen ser bra ut med det? Det var nytt for meg. Men jeg snuser selv, så bryr meg ikke om at noen andre gjør det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå