Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ganske mye kviser på ryggen og jeg har ofte hatt ganske dype kviser der. Nå har jeg vært et par dager i Ungarn med en del sol, noe kroppen min ikke er vant til. Jeg trodde dette skulle hjelpe på kviser, men nå er et par av dem infisert og vonde, noe som ikke har skjedd før. Men hva kan jeg gjøre med kvisene? Jeg er så lei å ha store kviser der og små åpne sår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke få balsam på ryggen, det tetter porene.

Kanskje du har byttet shampo eller kroppsåpe som huden ikke liker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 081dc...c4b

Skrevet

Ikke få balsam på ryggen, det tetter porene.

Kanskje du har byttet shampo eller kroppsåpe som huden ikke liker

Det kan godt være pga balsam, for jeg harmlangt hår som går nedover ryggen. Me jeg vet ikke med kroppsåpe, for jeg har hatt dette problemet lenge. Der er bare i det siste de er blitt infisert.

Skrevet

Gå til legen, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 081dc...c4b

Kan jeg bare dra til fastlegen med dette?

AnonymBruker
Skrevet

hvor kjøpte du den?

Anonymous poster hash: b6788...7f2

Jeg har ikke akkurat denne, men jeg tror jeg kjøpte min på Europris. Tror de har på f.eks. Body Shop også, og sikkert mange andre steder :-)

Anonymous poster hash: 44436...730

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en del kviser øverst på ryggen før. Begynte å skrubbe/vaske med en sånn kost med litt stiv bust, som denne: http://www.rawlifecoaching.com/wp-content/uploads/2010/03/gp_bodybrush_b1.jpg Har litt såpe på og bruker den hver gang jeg dusjer. Null kviser nå :-D

Å, du er en livredder! En sånn en må jeg virkelig skaffe meg. Bruker du bare vanlig kroppssåpe?

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Hvis du har såpass dype og vonde kviser du sier du har, så tviler jeg egentlig på at det er på grunn av håret eller shampoo/balsam osv. Gå til legen og hør hva han har å si er mitt tips! Jeg har kviser selv både i ansikt, rygg, skuldre og litt på bryst... Jeg ble kvitt alle kvisene mine da jeg begynte på p-pillen Diane, men de kom tilbake igjen når jeg sluttet på dem i fjor... Nå har jeg fått antibiotika og krem fra hudlege, så får se hvordan det går!

Anonymous poster hash: ea14d...7ff
AnonymBruker
Skrevet

Å, du er en livredder! En sånn en må jeg virkelig skaffe meg. Bruker du bare vanlig kroppssåpe?

Jepp! Det blir som en ekstra nøye ryggvask, med såpen jeg bruker til resten av kroppen :-) Hvis kvisene er betente og såre, er det kanskje lurt å bruke en såpe uten parfyme, noe mildt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...