Gå til innhold

hm...bare 2 uker igjen,noen tanker....advarsel,langt!


chewy

Anbefalte innlegg

Sitter her alene å må bare få ut noen tanker...Er to uker igjen til den STORE dagen,og jeg har ikke nerver i det hele tatt...Er det noe galt med meg eller??Alle kommer bort å spør meg om jeg har fått bryllupsnerver,og jeg må bare si nei,d har jeg ikke....Å da ser di på meg med store øyne å ser helt forskrekka ut...icon_smile.gif Synest det er komisk jeg,skulle tro at det å være nervøs var obligatorisk,eller så var en gal...icon_smile.gificon_smile.gif Men vi har alt under kontroll,dress,kjole,hår,negler,mat,underholdning,kirken,presten,gjestene,festen,fotografen....ja,alt!Og er det virkelig noe å være nervøs for å gifte seg?det er jo bare en offentlig og juridisk måte å vise verden at vi elsker hverandre og vil prøve å leve resten av livet sammen...Der er jo ikke noe mer "alvorlig" å være gift enn å bo sammen mener jeg da:).Og foreldrene våres springer rundt som piska rotter,krangler så fillene fyker,har konkuranse om hvem som betaler mest,(foreldrene mine er skilt),og er livredde for at noe skal gå galt,men hva kan gå galt da??Det eneste som kan ødelegge dagen er jo hvis en av oss sier nei ved alteret...Hva så om en kake ikke blir perfekt,eller kansje noe av maten blir glemt igjen hjemme,eller hva om gamletante blir så full at hun sovner på gulvet,og for ikke å nevne om mammas hår ser ut som et kråkereir,og om min stemors navn står på en sang...Blir jo ødelagt heeele dagen hvis noe sånt skjer må du vite;)...Men jeg trodde det var viktigste var at vi blir gifte og er lykkelige!!Jaja,de får bare styre sier nå jeg,skal bare kose meg med min MANN og får uansett hva som måtte gå galt,den beste dagen i mitt liv,for HAN blir jo offisielt "min"!!!!!!!!:)icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Kozer og klemmer fra:

_________________

--<--<-@ chewy @->-->--1212[ Dette Innlegg er endret av: chewy den 2002-03-02 01:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Tusenfryd reiser seg ved tatstaturet og tar en skål i innbilt sjampis for chewy som har fattet poenget*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er så enig med deg!!!!!!!!!!!!

Gleder meg vilt til å gifte meg, men får litt noia av alt oppstyret rundt. Det viktigst er jo følelsen og stemninga denne dagen, ikke kaker og sanger og presanger,men å få feire noe spesielt med de man er glad i.

Billy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klapper for Chewy og sender ro-dere-ned-vibber til familien.*Håper jeg tar det like kaldt og rolig når min dag nærmer seg.Tror igrunnen det,har heller aldri skjønt det der alt-må-være-helt-perfekt-ellers-blir man-kanskje-ikke-gift-hysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Chewy!

Giftet meg for to mnd. siden og hadde det presis som seg. Alle spurte om de berømte bryllupsnervene, men de var ikke tilstede. Nå skal det jo sies at jeg har vært gift tidligere så jeg svarte alle : Jeg er IKKE nervøs fordi jeg har jo gjort dette før, og at min tilkommende ikke var nervøs for han visste ikke hva han gikk til!

Hadde litt sommerfugler i magen 10 min før vielsen skulle starte men de forsvant heldigvis etter noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig godt igjen - selv om det er HELE 3 uker til jeg smis i hymens lenker.

Det ER ikke verdens undergang om ikke alt blir på en prikk som jeg hadde trodd - men der ligger vel noe av qluet. Når jeg har satt ut en avgjørelse til noen andre- f.eks. skal mora mi lage dekorasjonene til bordene, så er det ute av verden for meg. Jeg regner jo med at hun gjør det hun synes er pent, og jeg stoler på henne og hennes smak. Og da får jeg mindre å tenke på - deilig! Hun fikk jo oppdraget fordi jeg vet at hun er flink til slikt.

Ville nok trodd jeg skulle bli litt mer nærvøs, skal gifte meg i utlandet, og dermed kan ikke alt være klappet å klart før jeg reiser der ned. Jeg er fremdeles usikker på brudebuketten, og hvordan den blir - og det kan ikke avgjøres før jeg kommer i butikken der nede - men so be it.

Kos deg MASSE de neste 2 ukene, på den store dagen og resten av livet! Det planlegger jeg å gjøre. Gleder meg masse!

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som holder alle nerver i kontroll;

Jeg skulle ønske jeg klarte det.

Det er lenge til vi skal gifte oss, men nervene er her allerede, det kan hende det er fordi vi ikke har planlagt så mye ennå, men vi har jo begynt.

Men jeg er enig at det er utrolig mye mas rundt dette med bryllupet, men jeg har tenkt til og gi retningslinjer og så dele ut oppgavene etter som det nerver seg.

Jeg har allerede begynt og se for meg hvordan jeg kommer til å skjelve opp kirkegulvet, håper nervene roer seg noe, ellers kommer jeg til å bli utslitt.

Ellers så synes jeg det er fint jeg at ikke alle setter verden på pga av at man giter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet for deg og gjør som "tante" tusenfryd - skåler i innbilt champis!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du sår gode tanker i oss.

Vi har alle godt av en liten påminnelse om hva som faktisk betyr noe!

Lykke til alle sammen, med eller uten nerver så er jeg sikker på at dere alle får en herlig, lykkelig og uforglemmelig dag!

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!

Blir nesten flau jeg nå...hehe...icon_smile.gif godt å høre at jeg har gode tanker,og ikke er alene om å ha dem!!!Var å prøvde kjolen igjen idag....sukk....gleder meg sånn atte...icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif å mannen prøvde sjakett,med flosshatt,hansker og stokk,og han var bare sååååå sexy!!!!Hoppa nesten på han inn på brudesalongen...thihi.... Så nå neste 2 ukene skal vi bare kose oss,har fri fra jobben begge to,(han er permitert,og jeg er sykemeldt),så vi får heldigvis god tid til hver andre denne tiden!!Ønsker dere alle sammen lykke til,og så reiser vi oss alle i en felles skål med tusenfryds "sjampis",og skåler for våre kommende menn og fraværende nerver!!:)!!SKÅL folkens!!!!!

kozer og klemmer fra:

_________________

--<--<-@ chewy @->-->--1212[ Dette Innlegg er endret av: chewy den 2002-03-04 18:04 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKÅL!

(skal å få tilpasset kjolen i morgen. Og i dag pratet jeg med frisøren i Spania på telefon - på engelsk, og prøvetime og alt er i boks!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...