Gjest HarryDotter Skrevet 9. juli 2014 #21 Skrevet 9. juli 2014 Du er ikke den eneste! Det er min DRØM å bli handjobba i søvne. Kona lover og lover, men det skjer aldri! tror jeg da... Den oppsumerte igrunn ALLT . Genialt svar!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #22 Skrevet 9. juli 2014 Det er kroppens måte å sjekke at alt funker som det skal. Ville vært mer unormalt om det ikke skjedde. Anonymous poster hash: ae195...509 Den blir hard flere ganger om natten. Det er en naturlig reaksjon. Tror det bare er for å opprettholde blodgjennomstrømningen eller noe sånt. Typen får det samme. TS...Pompom har rett i posten lenger oppe....Det er en funksjon som er ment å tilføre penis blod med jevnt mellomrom, slik at den ikke "visner" Legene sier faktisk at dersom man ikke får ereksjon med jevne mellomrom vil hjernen "glemme" hvordan den får den opp. Helt naturlig med andre ord. Hehe, interessant! Leste litt om det på nett nå faktisk. Skal begynne å kjenne etter oftere, kanskje han får seg en liten overraskelse en natt TS Anonymous poster hash: fae9e...9e3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #23 Skrevet 9. juli 2014 Hvis du oppdagerer dette igjen er det viktig at du enten setter deg oppå og rir, eller gir han oralsex. Hvis ikke kan det samles seg mye sæd inne som eksploderer inni pengen. Det er nå viktig at du sjekker og tar ansvar som partner! Anonymous poster hash: 84731...77d Haha, beste svaret jeg har lest! Skal absolutt gjøre det neste gang om han ikke skal opp alt for tidlig, lover :D TS Anonymous poster hash: fae9e...9e3
Timza Skrevet 9. juli 2014 #24 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Haha, beste svaret jeg har lest! Skal absolutt gjøre det neste gang om han ikke skal opp alt for tidlig, lover :D TS Anonymous poster hash: fae9e...9e3 "Jamen, jeg leste på nett at pungen din kunne sprenge om jeg ikke tømte deg de nettene du fikk ståpikk" sa hun med hodet mellom beina hans der han våknet og var rimelig forfjamset.. Endret 9. juli 2014 av Timza 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #25 Skrevet 9. juli 2014 Forleden natt så våknet jeg faktisk av at jeg lå og fingret kjærsten. Sannsynligvis våknet hun av at jeg tok på henne, og jeg av lydene hun lagde. Aner ikke hvor lenge jeg hadde ligget slik, men hun var klissvåt. Ikke husker jeg om jeg hadde noen drøm i forkant heller, men jeg var ihvertfall sinnsvakt kåt der jeg våknet midt oppi det hele! Anonymous poster hash: 0b248...9df 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 9. juli 2014 #26 Skrevet 9. juli 2014 Min er knallhard hele natten. Skulle gjerne hatt ei jente som kom å tredde seg nedpå den Riiiiightoo... Freak-alert... 1
cppdude Skrevet 9. juli 2014 #27 Skrevet 9. juli 2014 Det betyr at han drømmer om andre kvinnfolk. Du får vekke og kryssforhøre ham om hva han har gjort i drømmene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #28 Skrevet 9. juli 2014 Det betyr at han drømmer om andre kvinnfolk. Du får vekke og kryssforhøre ham om hva han har gjort i drømmene. Det verste er at noen av damene her inne garantert kommer til å gjøre det. Anonymous poster hash: f4985...cee 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #29 Skrevet 9. juli 2014 Det verste er at noen av damene her inne garantert kommer til å gjøre det.Anonymous poster hash: f4985...cee Hva, tror du kvinner er sånn syke sjalue kjerringer, mens menn er så flotte og rolige? Anonymous poster hash: 97223...8e2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #30 Skrevet 9. juli 2014 Tipper han drømmer om hun dama på jobben når han sover!! Dump han. Anonymous poster hash: c3a45...628 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #31 Skrevet 9. juli 2014 Han er utro. Dump ham! Anonymous poster hash: 74ed4...80f 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #32 Skrevet 9. juli 2014 Det betyr at han drømmer om andre kvinnfolk. Du får vekke og kryssforhøre ham om hva han har gjort i drømmene. Tipper han drømmer om hun dama på jobben når han sover!! Dump han.Anonymous poster hash: c3a45...628 Han er utro. Dump ham! Anonymous poster hash: 74ed4...80f Haha, for noen moroklumper dere er Hva han drømmer er ikke noe jeg bryr meg om, men synes det var litt spennende med en hard pikk, ville jo egentlig bare hoppe på han! TS Anonymous poster hash: fae9e...9e3
trulse Skrevet 9. juli 2014 #33 Skrevet 9. juli 2014 haha godt å høre at det ikke bare er meg.. jeg våkner nesten hver natt å kjenner at han er klar,å da klarer ikke jeg å dy meg.. han er riktignok 56 år,så han lurer på om jeg har tenkt til å ta livet av han men så konkluderer han med at han tror det er ett gen de yngre kvinnene har.. ler.. men han klager aldri,å sier at han aldri ville vært foruten ,så jeg bare fortsetter å plage han om natta jeg
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #34 Skrevet 9. juli 2014 haha godt å høre at det ikke bare er meg.. jeg våkner nesten hver natt å kjenner at han er klar,å da klarer ikke jeg å dy meg.. han er riktignok 56 år,så han lurer på om jeg har tenkt til å ta livet av han men så konkluderer han med at han tror det er ett gen de yngre kvinnene har.. ler.. men han klager aldri,å sier at han aldri ville vært foruten ,så jeg bare fortsetter å plage han om natta jeg Det er litt spennende med en hard pikk midt på natten, jeg var selv helt uviten om denne overraskelsen som ventet meg under dynen Neste gang skal jeg definitivt sette meg oppå han, evt gi han en bj Anonymous poster hash: fae9e...9e3
trulse Skrevet 9. juli 2014 #35 Skrevet 9. juli 2014 haha ja som sagt,jeg tror ikke det blir no voldsom klaging hehe.. jeg er jo 31,så jeg skal love deg at den mannen min får gjennomgå.. ikke bare på natta.. men ja det er litt spennende å opphissende når han ligger der klar å deilig midt på natta.. han truer hele tiden med"pass deg i natt når du sover",men det har jeg aldri merket noe til ler... kanskje han egentlig aldri har rukket det
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #36 Skrevet 9. juli 2014 dette gjorde at jeg skal vente med å legge med til typen sover sånn at jeg kan sjekke om det skjer med han å kunne blitt spennende ;P Anonymous poster hash: 5c7ba...97d
trulse Skrevet 9. juli 2014 #37 Skrevet 9. juli 2014 haha go for it!! han kommer til å bli gledelig overrrasket.. jeg har vært litt i tvil av å til pga det bare er kort tid til han skal opp.. han er pilot,så trenger vel den søvnen han kan få.. men min fornuft har tatt litt fri de gangene.. ler... men han har vært helt med hele tiden,så ikke noe å grue seg til tror ikke absolutt alle menn oppelver sånt så ofte.. han jeg er sammen med er som sagt 56 år,å han har opplevd det sa han lykke til!!!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #39 Skrevet 31. juli 2022 Husker når jeg sovna med ståpikk ved siden av nåværende kone , for mange år siden….. så pleide hun å ta det som ett tegn på at vi ikke haddehatt nokk sex før leggetid, så da ble jeg ofte knullet med strap on dildo som noe daglig og vanlig . Og når jeg sprutet så måtte jeg alltid komme inni /på fitta eller på brystvortene hennes for så å slikke og sleike det i meg å svelge mine egne våte safter😉 Anonymkode: 6ea8f...e17
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #40 Skrevet 31. juli 2022 On 7/9/2014 at 3:08 AM, Guest FuturePrimitive said: Du er ikke den eneste! Det er min DRØM å bli handjobba i søvne. Kona lover og lover, men det skjer aldri! tror jeg da... Det er ganske vanlig at koner inviterer venninner i all stillhet om natta så de kan teste hverandres menn mens de sover. Uten at du får noen glede av det såklart. Anonymkode: 80593...480
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå