AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Ok, veldig merkelig spørsmål. Som regel sovner jeg og samboer rundt samme tid, men nå i sommer har vi litt forskjellige leggerutiner. Her om dagen sovnet han ca 1,5 time før meg, og da jeg skulle legge meg for å sove skulle jeg bare stryke han lett over magen, så kjenner jeg at han plutselig har tidenes ståpikk, mens han sover. Det høres vel ut som om jeg er 14 år, men vi har vært sammen lenge og er nærmere 30 år, har bare merket det en gang før, men da var den bare halvslapp. Er dette virkelig normalt? Hva er det som gjør at man får ståpikk når man sover? Jeg ble jo rimelig kåt, da jeg merket det, men stakkaren skulle på jobb tidlig, så ville ikke vekke han. Anonymous poster hash: fae9e...9e3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Det er kroppens måte å sjekke at alt funker som det skal. Ville vært mer unormalt om det ikke skjedde. Anonymous poster hash: ae195...509 1
Nanami Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Den blir hard flere ganger om natten. Det er en naturlig reaksjon. Tror det bare er for å opprettholde blodgjennomstrømningen eller noe sånt. Typen får det samme. Endret 9. juli 2014 av Pompom 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Ja, det er normalt. Anonymous poster hash: 46789...0f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Hvis du oppdagerer dette igjen er det viktig at du enten setter deg oppå og rir, eller gir han oralsex. Hvis ikke kan det samles seg mye sæd inne som eksploderer inni pengen. Det er nå viktig at du sjekker og tar ansvar som partner! Anonymous poster hash: 84731...77d 17
Klar*a Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Hvis du oppdagerer dette igjen er det viktig at du enten setter deg oppå og rir, eller gir han oralsex. Hvis ikke kan det samles seg mye sæd inne som eksploderer inni pengen. Det er nå viktig at du sjekker og tar ansvar som partner! Anonymous poster hash: 84731...77d Da har jeg jammen vært en ansvarsløs kjerring de siste åra. 1
Timza Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Da har jeg jammen vært en ansvarsløs kjerring de siste åra. Hadde en lek med ex'en med dette. Hun skulle se om hun noensinne klarte å få meg til å komme før jeg våknet. ^^ Gikk aldri det gitt, men gøy læl. 1
Klar*a Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Hadde en lek med ex'en med dette. Hun skulle se om hun noensinne klarte å få meg til å komme før jeg våknet. ^^ Gikk aldri det gitt, men gøy læl. Her var leken litt omvendt prøvde å få han fra slapp til stiv før han våknet, ikke alltid like lett.
Timza Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Her var leken litt omvendt prøvde å få han fra slapp til stiv før han våknet, ikke alltid like lett. Hehe, det klarte hun, så da gikk leken videre om å få meg til å komme også. Uavhengig av om jeg allerede var hard eller slapp.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Da har jeg jammen vært en ansvarsløs kjerring de siste åra. Du er ikke den eneste! Det er min DRØM å bli handjobba i søvne. Kona lover og lover, men det skjer aldri! tror jeg da... 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Ok, veldig merkelig spørsmål. Som regel sovner jeg og samboer rundt samme tid, men nå i sommer har vi litt forskjellige leggerutiner. Her om dagen sovnet han ca 1,5 time før meg, og da jeg skulle legge meg for å sove skulle jeg bare stryke han lett over magen, så kjenner jeg at han plutselig har tidenes ståpikk, mens han sover. Det høres vel ut som om jeg er 14 år, men vi har vært sammen lenge og er nærmere 30 år, har bare merket det en gang før, men da var den bare halvslapp. Er dette virkelig normalt? Hva er det som gjør at man får ståpikk når man sover? Jeg ble jo rimelig kåt, da jeg merket det, men stakkaren skulle på jobb tidlig, så ville ikke vekke han. Anonymous poster hash: fae9e...9e3 Når man sover hender det at man har noe som heter "drømmer". Dette er rare fantasier som farer gjennom hodet, Av og til er disse "drømmmene" seksuelle. Da får man ståpikk. Er det noe mer du lurer på? F. eks. den rare bankelyden som kommer fra brystet hans?Anonymous poster hash: f4985...cee 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Han drømte rett og slett om den hemmelige venninnen sin han ser frem til å knulle neste gang..dessverre.. Anonymous poster hash: dab8d...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Pikken er oppe å står mange ganger i løpet av natta. bla når man må veldig på do så spretter den opp for at du ikke skal tisse. Anonymous poster hash: 000d0...9d6 2
Gjest Heartbeat Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Hvis du oppdagerer dette igjen er det viktig at du enten setter deg oppå og rir, eller gir han oralsex. Hvis ikke kan det samles seg mye sæd inne som eksploderer inni pengen. Det er nå viktig at du sjekker og tar ansvar som partner! Anonymous poster hash: 84731...77d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Når man sover hender det at man har noe som heter "drømmer". Dette er rare fantasier som farer gjennom hodet, Av og til er disse "drømmmene" seksuelle. Da får man ståpikk. Er det noe mer du lurer på? F. eks. den rare bankelyden som kommer fra brystet hans?Anonymous poster hash: f4985...cee Det er ikke derfor. Tror du menn drømmer seksuelle drømmer flere ganger hver natt? Anonymous poster hash: 97223...8e2 6
Heeyaa Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Når man sover hender det at man har noe som heter "drømmer". Dette er rare fantasier som farer gjennom hodet, Av og til er disse "drømmmene" seksuelle. Da får man ståpikk. LOL dette er fullstendig feil! Kan så klart skje men det er ikke derfor pikken er oppe å står flere ganger hver natt. 3
Nanami Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Hvis du oppdagerer dette igjen er det viktig at du enten setter deg oppå og rir, eller gir han oralsex. Hvis ikke kan det samles seg mye sæd inne som eksploderer inni pengen. Det er nå viktig at du sjekker og tar ansvar som partner!Anonymous poster hash: 84731...77d Etter jeg leste dette måtte jeg spørre samboer hva han mente om fet. Han sa at jeg godt kunne hoppe på om han ble hard om natten. Da ble det jo bare mindre arbeid for han. Haha. 1
Kikker Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Min er knallhard hele natten. Skulle gjerne hatt ei jente som kom å tredde seg nedpå den
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke derfor. Tror du menn drømmer seksuelle drømmer flere ganger hver natt? Anonymous poster hash: 97223...8e2 Det er ikke bare derfor nei, men det er en av de vanligste grunnene. Man husker som regel kun en liten del av det man drømmer. En annen grunn er at man er tissetrengt, men det er som regel om morgenen. Anonymous poster hash: f4985...cee 1
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 TS...Pompom har rett i posten lenger oppe....Det er en funksjon som er ment å tilføre penis blod med jevnt mellomrom, slik at den ikke "visner" Legene sier faktisk at dersom man ikke får ereksjon med jevne mellomrom vil hjernen "glemme" hvordan den får den opp. Helt naturlig med andre ord. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå