AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Grunnet en uheldig intim episode med det motsatte skjønn, er selvtilliten min når det kommer til aktiviteter i senga så å si fraværende. Dette skyldes jo også lite erfaringer ettersom jeg i en lengre periode ikke klarte å være intim med noen. Jeg har nå ny kjæreste, vi har vært sammen i 2,5 mnd, har jevnlig sex, men jeg har kun sugd han én gang. Og da kom han ikke. Dette hjalp jo ikke akkurat på selvtilliten, men han ba meg leke litt led ballene samt øke tempoet. Og det er nettopp det. Når kan jeg øke tempo og intensitet, og hvor lenge skal jeg holde på? Vil dere gi meg litt generelle tips rundt blow job er jeg evig takknemlig. Anonymous poster hash: 21062...7bc
mara2012 Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Vanskelig å si, alle liker forskjellig ting. Man må nesten bare prøve å feile, eneste måten. Det er ikke noe fasit. Mulig det er kleint i starten, men det går over når du kommer inn i det.
Heeyaa Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Sett deg på ansiktet hans mens du gir han en veldig våt og slimete blowjob. En sikker vinner 1
netpuppy Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Prat med kjæresten din og be han forklare deg hva han liker både under akten og før / etter. Jeg og kjæresten min prater alltid om sånt (typ likte du når jeg gjorde sånn? Kanskje du kunne prøve sånn osv). Jeg som jente aner jo ikke hvordan det kjennes ut når jeg gjør forskjellige ting så jeg er igrunnen avhengig av input fra ham. De fleste menn er mer en behjelpelige
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 bruk tunga mye når du suger han, ikke bare gå opp å ned. slikk han rundt kukhode, og mens du suger han presser du tunga mot kuken på en måte! sikker vinner hver gang Anonymous poster hash: 0a446...9d4
Lila Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Mye tunge, mye spytt og variasjon fungerer for meg. Hold tenna for deg selv! Anbefaler også at du snakker med kjæresten din om hvordan han liker det - alle er forskjellig, og han blir nok bare glad for å hjelpe til
Heeyaa Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Sett deg på ansiktet hans mens du gir han en veldig våt og slimete blowjob. En sikker vinner Og små pauser og husk å bytte på mellom å suge og runke.
Timza Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Hvorfor ikke snakke med partneren din istedet? Si at du er uerfaren og ønsker litt tips fra han. Er jo bare en ypperlig mulighet for han å kunne forme deg etter hans BJ preferanser.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Sett deg på ansiktet hans mens du gir han en veldig våt og slimete blowjob. En sikker vinner Æsj..? Anonymous poster hash: 552f4...812 1
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er det bare meg som syntes det er flott at dama kommuniserer og spør litt under sex? Da vet jeg hva hun er usikker på og om det er noe hun føler hun gjør "galt". Slik får jeg da kommunisert tilbake at jeg liker det hun gjør, hun får selvtillit av at hun vet jeg har det godt, og jeg nyter å vite at hun har det godt.....VINN+VINN=VINN Kommunikasjon er for meg en sikker vinner Endret 8. juli 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Er det bare meg som syntes det er flott at dama kommuniserer og spør litt under sex? Da vet jeg hva hun er usikker på og om det er noe hun føler hun gjør "galt". Slik får jeg da kommunisert tilbake at jeg liker det hun gjør, hun får selvtillit av at hun vet jeg har det godt, og jeg nyter å vite at hun har det godt.....VINN+VINN=VINN Kommunikasjon er for meg en sikker vinner Samme her. Dvs jeg er dame da, men jeg er enig i at kommunikasjon er den beste måten å finne ut av hva den aktuelle fyren liker eller ikke liker. Det er jo tross alt den som har skoen på, som vet best hvor den trykker. Anonymous poster hash: b197e...d1c
Nanami Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Mye spytt, en hånd rundt skaftet under munnen, en hånd på ballene og se opp på han med jevne mellomrom. Da kommer kjæresten min på 20-30 sekunder. 1
Heeyaa Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Æsj..? Hvorfor i alle dager er det æsj? VM i prippen her?
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Samme her. Dvs jeg er dame da, men jeg er enig i at kommunikasjon er den beste måten å finne ut av hva den aktuelle fyren liker eller ikke liker. Det er jo tross alt den som har skoen på, som vet best hvor den trykker. Anonymous poster hash: b197e...d1c Nettopp. For meg er det enkelt og greit nytelse at hun har lyst å ha det gøy sammen med meg. At hun ikke til ethvert sekund trykker på de "beste punktene" betyr svært lite. Syntes bare det å prate sammen, gir best trygghet og visshet om at ingen av oss ligger å føler på noe. Jeg liker å vite hvordan hun tenker. Det får meg til å slappe av og bare ta det som det kommer. Og det gir meg sterkere nytelse..Da kan jeg bruke den "bekymre seg" energien i sexen istedet..Så den greia er utrolig viktig mener jeg da Mye spytt, en hånd rundt skaftet under munnen, en hånd på ballene og se opp på han med jevne mellomrom. Da kommer kjæresten min på 20-30 sekunder. TS? Oppskriften ligger her! Hvorfor i alle dager er det æsj? VM i prippen her? Hehe....Kan ikke bare være Vm på tv i disse dager
Heeyaa Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Hehe....Kan ikke bare være Vm på tv i disse dager Joho!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Hvis(evt. lat som) at du liker det, gå dypt. Trenger ikke gå et helt deep throat, men bare ikke såvidt opp og ned på kukhodet. Anonymous poster hash: 0eb0b...d1b
Gjest KateW Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke alle menn som kommer av kun suging! 1
Heeyaa Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke alle menn som kommer av kun suging! Nettopp og det er overraskende få damer som vet dette. Litt rart. Men husk at vi "hele livet" har brukt hånda og ting man er vant med er naturlig nok lettere. Så husk å variere damer :)
Gjest KateW Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Nettopp og det er overraskende få damer som vet dette. Litt rart. Men husk at vi "hele livet" har brukt hånda og ting man er vant med er naturlig nok lettere. Så husk å variere damer :) Jeg tror også at nettopp fordi menn er vant til å komme av onani, så trenger noen av dem sterkere "skyts" enn bare suging. Og derfor er det viktig å snakke med partner, og spørre hva han tenner på og om du gjør ting sånn som han liker. Det er IKKE et nederlag!
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Grunnet en uheldig intim episode med det motsatte skjønn, er selvtilliten min når det kommer til aktiviteter i senga så å si fraværende. Dette skyldes jo også lite erfaringer ettersom jeg i en lengre periode ikke klarte å være intim med noen. Jeg har nå ny kjæreste, vi har vært sammen i 2,5 mnd, har jevnlig sex, men jeg har kun sugd han én gang. Og da kom han ikke. Dette hjalp jo ikke akkurat på selvtilliten, men han ba meg leke litt led ballene samt øke tempoet. Og det er nettopp det. Når kan jeg øke tempo og intensitet, og hvor lenge skal jeg holde på? Vil dere gi meg litt generelle tips rundt blow job er jeg evig takknemlig. Anonymous poster hash: 21062...7bc Uansett stemmer det nok litt som Heeyaa sier over her...ikke alle kan få orgasme av BJ. Slik som ikke alle damer får vaginal orgasme. Men som et lite tips så bør du konsentrere tunga di på et spesifikt punkt på penis. (Se eksempel nedenfor) Det er forsket på det og alle menn har som regel en "hot spot" på akkurat det punktet. Vil anbefale deg å ha fokus på det, og ikke bare lukke leppene rundt penis og "jokke opp og ned" (OBS! Link til bilde av penis. Kan være støtende for noen) nudeimagehost.com/images/68002654608734510288.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå