AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Er jeg normal eller er det flere som meg ? Gravide og damer med melk i puppene er noe av det mest sexy jeg vet om. Utrolig pirrende og spennende. Er skilt og har to barn og opplevd to svangerskap med etterfølgende amming.Anonymous poster hash: 1cfc3...46a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Det der var bare helt sykt!! Æsj Det er ikke normalt å tenne på det. Det er pga sånne som deg at enkelte er redde for å amme i offentligheten.Anonymous poster hash: c9671...069
jojo66 Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er jeg normal eller er det flere som meg ? Gravide og damer med melk i puppene er noe av det mest sexy jeg vet om. Utrolig pirrende og spennende. Er skilt og har to barn og opplevd to svangerskap med etterfølgende amming. Anonymous poster hash: 1cfc3...46a Siterte feil.. ..slettet. Endret 8. juli 2014 av jojo66
Gjest HandyOsloMann Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Er jo ikke snakk om og tenne på mødre som ammer i offentlighet. Det blir helt feil. Er jo bare kos det og se en baby blir ammet. Handler om etter barnet sover og en mann og dame kan leke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå